Dag dames, Nav het topic 'wnn klussen voor welk geslacht' leek het mij een goed, impulsief weliswaar,i dee om eens te kijken bij dames die zwanger of bevallen zijn, aan de hand van die chinese geslachtslalender die je hier op de site kan vinden bij wie het klopt... Zo kan er eens gekeken worden of t klopt of toch maar larie is Jullie kunnen de kalender hier terugvinden: Chinese geslachtskalender - Zwangerschapspagina Ik ben alvast benieuwd
Helaas zijn er tig Chinese kalenders in omloop... Mijn beste vriendin zweert erbij (bij haar heeft het 3x geklopt) volgens haar kalender zou ik nu een jongen krijgen, dat is hetzelfde als deze kalender. We wachten het af... Vanaf 6 weken kan je een gendertest doen, dus nog effies afwachten
Haha geen idee... ben zwanger van een embyo wat februari 2012 ontstaan is.... Volgens die kalender zou t een jongen zijn maar t lijkt me sterk dat alle 5 de emmys die ik had jongens waren en de laboranten precies 5 zaadcellen hebben uitgekozen die jongens voort brengen (heb icsi gehad)
Bij mijn dochter klopte het. Bij deze zwangerschap moet ik het nog afwachten. Maar gaat het dan om wanneer je je eisprong/bevruchting heb gehad, of wanneer de innesteling is geweest? Bij mij was de innesteling waarschijnlijk 1 december. Bij november staat meisje en bij december staat jongen. Dus we kunnen alle kanten op, haha.
Bij mijn dochter klopte het als ik goed gekeken heb met mn kippen ogen.. haha je moet kijken in de maand waarin het eitje bevrucht is toch ? nou dat klopt dan idd. bij heleboel mensen hier in de buurt klopte het. Als wij volgend jaar voor een tweede gaan heb ik alleen maar kans op een meisje , dus als het zou kloppen en binnen dat jaar zw zijn krijgen we vast nog een meisje hihi
Kende het niet, en geloof nooit zo in dit soort dingen.. Maaar.... Heb even voor de 2 kinderen van m'n schoonzus en de 4 van m'n moeder gekeken, en die kloppen allemaal! Aardig gek wel haha
Leuk.. ik was ook zo benieuwd of hij klopte.. maar bij mij klopt hij niet, ik ben ik verwachting van een meisje.. maar ik heb er wel een gezien die bij mij wel klopte!
bij mijn zoontje klopte het, nu zou het volgens de kalender een meisje zijn, over een maand of 3 weten we het
Nee, het meisje volgens de kalender is toch echt een jongetje.. Nu zouden we volgens de kalender weer een meisje moeten krijgen, ik ben benieuwd, nog maximaal zes weken..
Ben benieuwd. Volgens de kalender zou er een meisje in mn buik moeten zitten . We zullen het eind juli weten .