Waarom wel of geen nipt test?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sterre01, 7 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Bedankt voor je reactie! Logisch dat je het wilde weten. Ik zie dagelijks in mijn werk wat voor invloed een gezinslid met een beperking kan hebben op en in een gezin. (Maar maak dit zelf natuurlijk vanaf de zijlijn mee)

Ik heb gister het bloed onderzoek voor de nipt af laten nemen. Het is nu afwachten op de uitslag.

2. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Ja... kan behoorlijk heftig zijn. ik hoor vaak dat mensen dat wel aankunnen, maar ik heb daar zelf mijn eigen gedachten bij.

Succes met de uitslag!

3. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Zoals ik dus in mijn post schreef

"Aangezien er bij een afwijkende uitslag nog aanvullend onderzoek zult krijgen".

Dan liever bij 12 weken de afwijkende uitslag en vruchtwaterpunctie dan dat je daar met 20 weken nog doorheen moet. Er zit toch echt 8 weken tussen, ook als er een vwp moet plaatsvinden. Dan zit je wellicht al op 16-18 weken, bij afwijkingen te zien op de 20 weken echo zit je bij een definitieve uitslag al snel over de 22 weken. Vind ik toch wel een verschil.

4. Sandragaatvoornr3

Sandragaatvoornr3 Actief lid

2 jan 2019
    141
    140
    43
    Vrouw
    Overgelezen dan sorry. Bij mijn oudste dochter zag je op de 20-wekenecho trouwens niet dat er iets mis was.

5. Sandragaatvoornr3

Sandragaatvoornr3 Actief lid

2 jan 2019
    141
    140
    43
    Vrouw
    Enkele weken maken idd wel een groot verschil!

Deel Deze Pagina