Waarom wel of juist niet ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tanja20, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wil jij het weten ?

1. Wij willen het wel weten

2. Wij willen het niet weten

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

wij willlen het ook graag weten.
    en het maakt niet uit wat het is alles is welkom en als het maar gezond is.

2. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    :D Ik had wel gestemd maar nog niet gereageerd bij deze dan.
    Mijn man zei direct ik wil weten wat het word ik twijvelde nog een beetje vond het wel spannend het is de laatste dus een extra verassing .
    Bij mijn zoontje wilde wij het ook weten ik was verbaasd toen ze zeiden het word een jongen.
    Nu wil ik het eigenlijk toch ook weten is wel handig moet ik zeggen om van te voren te weten wat het word.
    Dus wij zijn benieuwd wat het dit keer word, maar het belangrijkste is wel dat alles erop en eraan zit en dat het helemaal gezond is.

xxx jet

3. Sanny

Sanny Niet meer actief

Wij willen wel weten wat t wordt! Vindt t handig met kleertjes kopen en de kamer wordt er ook op aangepast, geen roze of blauw, maar paars of lila voor een meisje en groen(wat voor groen weten we nog niet) voor een jongen. We gaan er ook geen geheim van maken, als we t weten mag iedereen t weten. Alleen de naam houden we wel geheim, zal wel moeilijk worden ik ben een flapuit, maar ik ga mn best doen ;)

4. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    Mijn vriend en ik wilden het allebei niet weten, nu is het 1 grote verrassing van wat het is. Al zijn er mensen die ons niet geloven dat we het niet weten. :( Als we het wel geweten hadden, dan had ik dat ook moeilijk voor me kunnen houden, vooral tegenover me moeder omdat we nogal close zijn, ben in december 2005 gestopt met de pil en zij was samen met mijn vriend de enige die dat wist. Ben in maart voor het eerst mijn temperatuur bij gaan houden wanneer mijn eisprong was enz. ik moest 12 april ongi worden. Ik was op 8 april weer even bij me ouders en me moeder vroeg en is je temperatuur algezakt? ik zei nee hij blijft maar hoog, toen zei ze me al trice je bent zwanger!, ik nuchter nee joh dat kan niet, toen heb ik op mijn NOD dag toch maar een testje gedaan, en er kwam een heeeel vaag kruisje te voorschijn ik zat te shaken op me stoel, wat kreeg ik het warm :). Me moeder had dus toch gelijk :)

Bijna iedereen zegt dat het een jongentje zal worden, zal me dood lachen als het gewoon een meisje is :)

patricia

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wij hebben er ook voor gekozen om het wel te weten.

M'n vriend wilde het het liefste niet, en ik juist wel heel graag maar als ik van 1 kleintje zwanger was geweest hadden we het een verrassing gelaten.

Maar we hadden sowieso al behoorlijke namenstrijd en zagen er tegenop om in totaal 4 namen te moeten verzinnen. Dus nu voor gekozen om het wel te weten... we houden het wel geheim voor de rest (m'n vriend houdt van het verrassingseffect ;))

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb het bij de eerst twee niet willen weten en wil dit ook bij de laatste niet. Ik wil graag verrast worden. En eerst weer zwanger worden.

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wij willen het niet weten.
    Het lijkt ons een leuke verrassing.
    We hebben geen idee of het een jongetje of een meisje is.

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wij willen het wel weten. Zeker als het er eventueel twee zijn!
    IK ben ook niet van plan om het daarna super geheim te houden. Mijn moeder zal het sowieso wel horen. We zijn al zo blij dat er eindelijk een baby komt dat het voor ons niet belangrijk is of het uitlekt of niet.

9. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    wij willen het wel weten en iedereen mag horen. ik vind het ook leuk als mensen het weten. alleen de naam vertellen we niet.

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik wilde het ook meteen weten, ben nogal nieuwsgierig aangelegd. Mijn vriend wilde het eerst niet weten maar bij de 20 weken echo was hij het eerste die t vroeg! Ik had hem ook nieuwsgierig gemaakt denk ik! haha

11. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook wij willen het niet weten
    ja waarom niet.....
    vind het leuk als het een verassing blijft.

groetjes susanne

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik weet het.

13. Female

Female Niet meer actief

ik heb toch maar nee ingevuld... ondanks het feit dat ik vreselijk nieuwschierig ben, wil mij lief het écht niet weten dus dat laten we het lekker de verassing ;)

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wij wilden het in eerste instantie niet weten. Maar toen kwam eerst de te verwerken "shock" dat het een tweeling was, en toen werden we daarna toch wel heeeeel erg nieuwsgierig! Daarbij krijg je met een tweeling zoveel echo's dat het heelgoed kan zijn dat je er op een gegeven moment niet meer omheen kunt als je weet waar je naar moet kijken!

Dus hebben wij besloten dat we het wilden weten....

Marian

Deel Deze Pagina