Zoals ik eerder al schreef zou ik ingeleid worden met 40+6 ivm grote baby en te lang duren,uiteindelijk is onze zoon met 41+5 geboren.Man en ik bijna een week in het ziekenhuis want ze hebben vanalles geprobeerd.Ben wel begonnen met inleiden op 40+6 met een hormoonveter,dat werkte niet toen meerdere malen hormoontabletten ingebracht,werkte ook niet voldoende dus toen nog een ballonetje ingebracht,wat ook niet werkte.Op 28juni hebben ze s'morgens om 8.00 toch de vliezen gebroken en aan het infuus met weeenopwekkers.Helaas wilde de ontsluiting niet opschieten en is onze zoon s'avonds om 19.07 geboren met een keizersnee.Het was allemaal erg heftig en zo wil ik het nooit meer maar we hebben een gezonde zoon waar we helemaal gelukkig mee zijn
Ik ben ingeleid met 37+0 ivm langdurig gebroken vliezen. Als dit niet gebeurd was, zou ik rond de 40 weken ingeleid worden. Alleen dan vanwege een grote baby. Ze hebben om half acht 's ochtends het infuus erin gegooid. Om 11.45 de eerste wee en om 16.20 werd onze dame geboren. Het ging onwijs snel en dat was niet altijd even prettig (er zat geen pauze tussen de wee-en), maar kijk wel positief op mijn bevalling terug. Alleen dat stomme ctg-apparaat hadden ze van mij het raam uit mogen knikkeren. Volgens dat apparaat had ik namelijk geen wee-en, terwijl ik verging van de pijn. Dit werkte nogal frustrerend en demotiverend. Bleken mijn wee-en erg laag te zitten, waardoor ze niet geregistreerd werden en bij onderzoek had ik toch echt al 8 cm ontsluiting!
Hier ook,heel laag in de buik en beenweeen,gelukkig hadden ze dat hier in het zh wel door en zeiden ze dus ook dat die ctg niet altijd alles wilde zeggen (Dat deed ik trouwens zelf wel als er weer een wee kwam hihi)
hadden ze CTG apparaat op je buik of een drukmeter van binnen (buiten hartmeter van je kindje natuurlijk) zit een groot verschil in, die tweede geven ze vaak als de buitenkant geen duidelijkheid geeft..
In 1e instantie op de buik.later idd drukmeter(en hartmeter) van binnen.Werkt echt veeeel beter vooral als je niet stil kan liggen!
Ingeleid bij 39+4 omdat ze vermoeden dat ons kindje te klein was en niet meer voldoende groeide. Ben erg blij dat we het zo lang vol hebben kunnen houden want ze dreigde het al te gaan halen bij 34+3 weken. Vanaf toen moesten we om de dag naar het ziekenhuis, zelfs in het weekend. Geen onbezorgd einde dus maar bleek uit eindelijk nergens voor nodig! Ach beter te vaak gecontroleerd dan te weinig 8)
Hier ingeleid met 36,6 ivm vroegtijdig gebroken vliezen, 36,5. Met precies 37 weken bevallen. Inleiding was op een vrijdag.