Wat eten jullie tijdens pakjesavond?? Hier komt vanuit het werk iedereen hierheen en willen rond half 7 met de pakjes beginnen..zijn met surprises erbij altijd wel een paar uur bezig. Zit alleen nog te bedenken wat we kunnen eten...iets wat wel makkelijk is denk, dat we ondertussen ook nog kunnen eten.
Ik zou lekker wat kleine gerechtjes neerzetten. Evt. koude gerechtjes zodat je die kunt voorbereiden en dan gewoon lekker bij je gasten kunt zitten.
of allerlei hapjes, die je van te voren klaarmaakt.Minihapjes, pepernoten op tafel, knakworstjes frikandellenbroodjes, Komkommer tomaatjes worteltjes..
Ik maak 2 pannen soep, stokbrood met kruidendokters wat salades. Heb geen zin om de hele avond in de keuken te staan
Wij gaan kaasfondue doen en gourmetplaat erbij. Gewoon lekker tussendoor happen en zodra de kids op bed liggen gewoon lekker verder tafelen.
Wij gaan dit jaar ook voor een buffetje. Soepje, broodjes, balletjes, lekkere bladerdeeghapjes etc. Als toetje een pepernotentaart. Wij willen het dit jaar simpel houden, maar qua eten hebben we altijd de neiging tot overdrijven . Grote kans op een sterrenbuffet.
Erwtensoep en pepernoten meestal Niet tegelijk natuurlijk Erwtensoep met roggebrood en door de avond heen nog chocomel, pepernootjes, speculaas etc.
Pepernoten Ik zou ook soep met broodjes doen. En dan 2 soorten soep. Broodjes met kaas, ham, kip, salades, dat stokbrood met kruidenboter erin. Misschien nog mini knaks in bladerdeeg, gehakt balletjes met saté saus. (Krijg honger van dit topic )
Hier allerlei kleine hapjes. Tussen de middag eet ik met de kinderen een kom soep met brood en dan s avonds oa minipizza's, kleine bladerdeeghapjes, stokbroodjes met smeersels, olijfjes, tomaatjes, kleine knakworstjes.. Gewoon allerlei snelle en kleine hapjes voor tussendoor
Wij eten altijd snert met roggebrood op pakjesavond. Verder natuurlijk de pepernoten, amandelstaaf ed....... Altijd errug lekker!