lieve dames helpp..... ik heb al aantal dagen last van bepaalde zwangerschap symptomen onder ander hoofdpijn heel misselijk af en toe zin in veel zoet eten terwijl ik niet echt van het zoete ben zegmaar. . goed paar dagen geleden klein beetje roze achting bloed verloren en daarna tijdens het sex zegmaar kwam ik er schier dat ik wat bruin afscheiding verloor..ben vandaag dus snel naar de action gerend voor een test maar helaas negatief! zou het zijn dat ik tw vroeg heb getest? pff het wachten op me periode duurt mik gewoon te lang ( deze week moet ik ongi worden) wat denken jullie? morgen vroeg weer testen of gewoon wachten? frusterend! !:x alvast bedankt
Lastig idd.. weet niet wanneer je eisprong is geweest dus je kan misschien te vroeg getest hebben. wat je zelf fijn vind.. of nog afwachten, of idd morgen / overmorgen nog een testje wagen... Laat je t weten?
om eerlijk te zijn ben ik. nog helemaal nieuwe in het zwanger worden wereldje haha als ik het. zo mag noemen. . ben eigenlijk niet zo bezig geweest met het uitzoeken van wanneer me eiersprong er is.. ik denk dat ik daar maar mee moet beginnen.. yepp zodra ik het weet zal ik het gelijk plaatsen. . spannenddd
Oké wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie en hoeveel dagenduurt je cyclus is dat een beetje stabiel? Dan ben je al een end verder met info voor ons
Als de symptomen die je hebt door een zwangerschap zouden komen dan was de test nu ook positief geweest. Veel vrouwen hebben zulke klachten na de eisprong.
aa echt lieff probleem is me cyclus was een tijdje behoorlijk in de war omdat ik een hangende eiersprong heb gehad en toen aan de primolut dit zou mijn eerste weer normale menstruatie zijn en ddie begint meestal rond de 23/24/25ste van de maand ongeveer en duurt 7 dagen. .
Oh.. dan zou die data nog wel eens kunnen afwijken dus.. . ja je optie is of afwachten... of toch testje doen over morgen anders.. als jebsymptomen van hcg komen, dat verdubbelt elke 48 uur nog, dan zou t dan wel wat moeten laten zien... en anders echt even je tijd uitzitten denk ik.. Naar he... een lijf wat je hoofd in de war maakt en dan moeten wachten!
jaa echt heel naar! zo erg dat ik soms denk dat ik onvruchtbaar ben ( ben 3 maanden bezig. om zwanger te worden dus nog net net).. ik denk dat ik gewoon afwacht en heel wat afleiding ga zoeken heel erg bedankt voor het mee denken