helaas heb ik vandaag gezien en gehoord dat ons tweede wondertje een sterretje is geworden..... afgelopen maandag begon ik al wat slijmerig bloed te verliezen tot gisteren,toen begon ik hevig te vloeien en verloor ik rond 9 uur het vruchtzakje..... met 7,2 weken......23 februari mag ik terug naar de gyn, en dan wordt gekeken of alles weg is en krijg ik ook meteen een spiraaltje... want dit kleine wonder was ongepland maar zeer gewenst, maar mijn lichaam kan het waarschijnlijk ook nog niet aan... erg jammer....maar ik kom er wel overheen.....de natuur beslist in deze....en dat is soms keihard, maar gelukkig heb ik al 1 gezonde dochter en daar geniet ik volop van!
pfft....het komt nu echt pas binnen,dat het over is....vannacht dacht ik nog; misschien dat de volgende keer wel gewoon een baby te zien is..... maar dan ga je naar het toilet,en dan bloed je nog steeds,voel ik mij niet meer misselijk enzo en dan komt de harde waarheid weer naar boven... gelukkig wordt je wel verblijd met een glimlach van mijn allerliefste en mooiste meisje! dat doet je dan wel weer goed....
Heel herkenbaar, ik had ook nog stiekem hoop.. maar toen ik ook bleef bloedden besefte ik wel dat het niet zo kon zijn.. Inderdaad, blijf naar je meisje kijken ! Ook wij zijn weer aan de beurt voor een kindje, let maar op !
Hey meid. Ik ken je nog van de september mama's. Wat erg dat je ook een miskraam hebt gekregen. Gelukkig kan je genieten van je kleine meid. Sterkte ermee, het blijft moeilijk, of het nou gepland was of niet. Het was tenslotte gewenst!!