Puistjes!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jess1986, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een week echt een enorme puistjesuitbraak. Ben sinds 1 oktober gestopt met de pil maar het is echt pas van de laatste week. Slikte wel zo'n merkloze variant van de Dianepil maar ik baal er zo van. Heb er echt al jaren geen last meer van gehad en nu dit! Zijn er mensen die dit probleem ook hebben? En nog belangrijker, wat kan ik er aan doen? Loop erbij als een puber.

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    zwanger??
    sommige krijgen onwijs last van puistjes, anderen weer een gave huid....

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik had het zomaar in cyclus 4, die duurde ook lang. Daar zaten ook van de echte bulten bij. Vervelend he? Maar bij mij dus niet voor een goed doel...hopelijk bij jou wel.
    De schoonzus van een goede vriendin heeft ook altijd supergave huid, maar tijdens haar zwangerschap oef... hoofd vol.

Het kan dus kan positief zijn, maar ook met ontpillen te maken denk ik

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had t idd ook nadat ik met de pil gestopt was, haha
    echt van die grote die heel lang bleven, haha

5. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het doet me in ieder geval een beetje goed om te horen dat ik niet de enige ben die hier last van heeft maar vind het wel echt heel vervelend. En doet ook flink pijn trouwens!

@Tresje:
    Weet nog niet of ik zwanger ben, mijn vorige cyclus was 46 dagen dus ik wacht maar rustig af en heb ook geen idee wanneer mijn NOD is eigenlijk. Voel verder niet echt iets dus ik denk het eigenlijk niet.

@Bouwjaar1979:
    Vrees dat inderdaad ontpillen is want heb niet het idee dat ik zwanger ben. Maar die onderhuidse bulten zijn echt vreselijk. Vind het ook zo raar dat het nu opeens is en niet gelijk bij de eerste cyclus. Hoop dat het een goed teken.

Enig idee wat ik eraan zou kunnen doen behalve goed reinigen?

6. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Ik heb ook veel last van puistjes na het stoppen van de pil.
    En inderdaad ze doen goed zeer.

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hier ook veel last van puistjes na stoppen v pil, ben nu half jaar gestopt en vooral rond nod heel veel pukkels.

8. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slikte ook de diana pil, vanwege mijn huid, heb nu weer het zelfde probleem. Dit is mijn eerste ronde. Vroeger,dus voor de diana pil had ik hier vooral last van rond mijn menstruatie, nu al vanaf eisprong. Bah, zit dan meteen weer slechter in mijn vel! Enige wat bij mij helpt is garnier, blauwe fles met pompje, zonder scrub middel. Andere reiniginsmiddeltjes word mijn huid of droog van of alleen maar vetter, heb een gemengde huid. Het is natuurlijk wel per persoon verschillend wat werkt.

9. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan alleen maar hopen dat de puistjes dit keer te maken hebben met zwangerschap :)

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik heb er ook ontzettend veel last van, echt zo irritant! Ben zelf aan de nuvaring geweest en heb nu denk ik sinds 3 maanden puistjes :(
    Heb helaas ook geen tip om ervan af te komen...heb ook een gemengde huid en ben voor veel dingen ook nog eens allergisch....

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    was bij mij het teken bij mijn laatste zwangerschap

12. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook, bijvoorbeeld dove, pfffff voor de gevoelige huid:VERSCHRIKKELIJK!!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb het sinds mijn vierde cyclus ook en ik heb nooit eerder jeugdpuistjes gehad. Zelfs niet tijdens het puberen. Zoo vervelend

Deel Deze Pagina