Dat is nou zo leuk van een forum. dat je zelf kan kijken waar je op reageerd. En wil je ergens geen antwoord op geven dan doe je het niet. Dus mensen mogen vragen wat ze willen toch?
precies, anders zou er haast geen topics meer geopend kunnen worden, want over al is al wel wat over geweest. Ik vind het geen probleem als het weer opduikt, ik lees het wel niet als ik er geen interesse heb en anders wel. Maar goed even op de vraag die je stelde in je topic hier, ik geef liever geen antwoord op die vraag, maar als een ander dat wel wil vind ik dat geen probleem. Iedereen moet zelf weten of hij/zij antwoord geeft toch? zo heb je dat idd ook met sekstopics de een is er open over de ander deelt het liever niet, prima toch?
Dan krijg je van mij een tegenvraag van waarom geen antwoord geven dan?Als ieman het aan me zou vragen ben ik daar eerlijk in.Netzo als op de vraag hoe vaak ik gekookte aardappelen eet of hoe vaak ik sex heb of naar de wc ga. Ik zie er geen taboe in.
hhhahaha ik ben gewoon vreselijk nieuwsgierig en soms een beetje onzeker op zijn tijd.. iedereen in mijn omgeving kan zo opscheppen en elkaar de ogen uitsteken met nog duurdere spullen... ik ben blij als ik lees dat ik niet de enige ben die zuinig doet met bepaalde dingen... ik ben blij als ik lees hoe andere gezinnen het doen met hetzelfde geld en ongeveer dezelfde woonlasten... soms kun je ook zien waar je zelf nog op kunt bezuiningen... en soms zet het je gewoon fff terug.... dat je denkt he? ik heb het best goed... ik moet niet klagen... in mijn omgeving is het een absoluut taboe het hierover te hebben ( niet met mijn directe vriendinnen maar bij kennissen) ... ik vind het ook interessant om te weten wat mensen met bepaalde beroepen en opleidingen verdienen... kennelijk zijn een heleboel mensen hier nieuwsgierig naar.... anders zou zo,n topic niet door zoveel mensen gelezen worden... ik zie ook weleens topics dat ik denk huh???? hoe vaak verschoon je je maandverbandje??? nou daar reageer ik dan gewoon niet op... gr Jose