laatste schoolweek pfff

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Fietwordtmama, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hoi,
    Hehe. het zit erop. Die laatste schoolweek was me er eentje. Net bekomen van de schoolreis, en alles in de klas loopt net een beetje anders.
    Iedere dag was er bij het wegbrengen wel iets aan de hand. De namen waren van de stoeltjes gehaald. De wat-gaan-we-doen-kaartjes stonden 'anders' of ontbraken. De afscheidsmusical van groep 8 op het programma. In plaats van gewoon spelen gingen ze koekhappen en naar de ijssalon. De kinderen kwamen allemaal met cadeautjes voor de juf en dus moest er bij ons thuis ook druk getekend worden.

Allemaal niet schokkend en de meeste dingen gewoon leuk voor de kinderen. Maar ik merkte meer en meer dat zoonlief drukker werd, vermoeider oogde en heel erg aan me bleef hangen bij het brengen ipv vrolijk de klas in.

Tot overmaat van ramp hadden wij zelf woensdagmiddag een begrafenis, waardoor hij de middag/avond naar opa en oma moest. En die moesten weer naar een examenfeestje van een andere kleinzoon. Tegen de tijd dat we hem konden halen (was ruim een uur rijden, en het was de begrafenis van mijn tante, dus we moesten zeker nog naar de koffietafel) was het bijna 8 uur. Dus hij was doodmoe, en veel te laat in bed.

Vandaag was de eerste vakantiedag. We hebben er maar een pyamadag van gemaakt voor hem (morgen alweer naar een verjaardagsfeestje en daarna logeren, want papa en mama hebben nog geen vakantie). Uitgeslapen tot 8 uur en daarna liep hij de hele dag te stuiteren.

Hoe is het bij jullie gegaan?

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hier moet ze nog een weekje, maar ik merk nu ook al aan dr dat ze moe is. Slaapt ook geregeld wat minder, dus daar kan het ook aan liggen.
    Maar ze is redelijk snel huilerig, vind ik. En begin van de week wilde ze niet eens spelen, maar 'lekker met mama mee naar huis'. Oh, nou ja, mag ook natuurlijk ;)
    Terwijl ze normaal gesproken eigenlijk niet zo snel moe is.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier hebben we nog een week te gaan en ik merk eigenlijk geen verschil... Hoewel meneertje is wel een beetje moe

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier ook nog een week te gaan en ik hou mijn hart vast. Nu is hij 4 dus als het teveel word blijft hij een dagje thuis. elke middag volgende week wat anders. Wielenmiddag (zelf iets met wielen mee nemen), speelgoed middag, woensdag buiten spelen, donderdag verjaardag van de juffen, vrijdag afscheidsreceptie met ouders.

We gaan het wel zien.

5. knap

knap Niet meer actief

Hier nog drie weken te gaan wij zijn het laatste dit jaar pas 20 juli.. maar ben er zelf ook wel aan toe hihi,. zoon moet nog maar 2 weken omdat hij in groep 8 zit tot groep 7 is tot donderdag 18 juli. Vrijdag.s hebben ze een studiedag de andere klassen.

De eerste paar weken kan ik er echt van genieten even geen verplichtingen. Na een paar weken begin ik toch weer te verlangen naar school. ..

6. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog 3 weken. Dus het probleem speelt nog niet zo maar zal volgende week wel beginnen. Wel hebben ze schoolreisje al achter de rug dus dat speelt al niet meer mee. Ik merk wel dat ze langzamerhand wat losser worden en andere, leukere dingen gaan doen. Er is ook al getoetst dus het rapport zal ook wel snel komen.
    Alvast prettige weken.

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Kapot is mevrouwtje van 7 hier..
    Een brok emotie ook ("dit is de eeeergste dag van mijn leven!!" Want het barbieboekje zat niet bij depost..)
    Nog 3,5 dag te gaan en dan vakantie! Even bijkomen..
    :))

8. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

haha. Nou toch wel fijn dat het niet aanwezig zijn van een barbieboekje valt onder de ergste dingen die ze heeft meegemaakt. mss.

succes met de laatste loodjes

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Oh hier hebben net de buren waarschijnlijk het AMK gebeld omdat Guppie de hele boel bij elkaar gilde omdat ze geen MELKijsje kon vinden in de koelkast.
    A het andere ijs was niet goed genoeg natuurlijk.

10. flerk

flerk Niet meer actief

Ook net de laatste week gehad. VEEL te druk, soms vraag ik me af waarom ze dat die kinderen aandoen. (en ons!) Ik vind het echt teveel.

Deel Deze Pagina