Dat is wel vervelend ja, als je man en jij niet op een lijn zitten wat kraambezoek betreft. Mijn man was nog radicaler dan ik, hij heeft echt niemand toegelaten, ook al belden ze van zijn kant heel veel om langs te komen (vrienden en kennissen dan, familie woont ver weg), hij heeft ze steeds afgehouden tot dus een maand voorbij was. In die tijd hebben alleen mijn ouders, broertje en grootouders haar gezien en dat was dan ook een middagje. Sowieso kwam het bezoek van mijn kant trager op gang omdat we ver weg wonen. En nu het komt geniet ik er echt van, vind het gezellig, ben niet meer bezig met of de bv goed lukt of dat dochter goed slaapt, etc. Kan me voorstellen dat dat veeeel moeilijker is als familie etc dichtbij wonen...
Ik begrijp je helemaal hoor, de titel van jouw topic lijkt precies op het mijne dat ik een maand of wat geleden opende hier op het forum. Ik had toen precies dezelfde frustraties en ergenissen als jij. Alsof zo'n klein kindje publiek bezit is ofzo! Vreselijk vond ik het ook!