Hallo ik ben nieuw hier, m'n nickname zoals jullie zien is anoniempje! Ik kom gelijk met een vraag in huis vallen, Ik heb een klein vraagje waar ik zelf niet helemaal uitkom. Ik heb een maand geleden sex gehad met m'n man, de dag erna moest ik met de pil beginnen. Ik heb het wel met condoom gedaan maar daar zat een scheur in. Nou was mijn vraag: De keer na dat gene ben ik toch ongesteld geworden. Kan het nou toch zijn dat ik zwanger ben? Het is misschien een rare vraag, haha. Ik heb vroeger op school niet echt goed biologieles gehad, vandaar. Ik schaam me dr best voor dat ik het niet weet.. Groetjes Anoniempje !
als je ongesteld bent geworden lijkt het me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. maar vertrouw je het niet doe dan een test. enne je hoeft je niet te schamen hoor.
Ik dacht dat dus ook al Bedankt iniedergeval, en ik denk dat ik dan toch maar een test ga halen. Veel geluk gewenst, met je eigen kindje
alles kan natuurlijk maar als je gewoon je menstruatie hebt gehad acht ik de kans klein zoniet aanwezig
Even een vraagje...moest je weer met de pil beginnen na je stopweek of ben je daarna pas begonnen met het slikken van de pil? In de stopweek van de pil kun je (in principe) nl niet zwanger worden. De pil werkt zo, dat je gedurende de hele maand "beschermd" bent, ook tijdens de dagen dat je deze niet moet slikken en ongesteld moet worden. Misschien van mij een vreemde vraag hoor...maar ik kon het niet helemaal uit je verhaal opmaken. Als je daarna pas bent begonnen met het slikken van de pil, is de kans ook heeeeel erg klein dat je zwanger bent. Ten eerste natuurlijk omdat je een (ik neem aan normale) menstruatie hebt gehad. Maar ook vanwege hetvolgende.... Als je voor de eerste keer de pil gaat slikken begin je hiermee op de eerste dag van je menstruatie (volgens mij, anders is het nét na je menstruatie). Dan is je laatste eisprong al een tijdje terug geweest (ca. 2 wkn) en is je eerstvolgende eisprong nog niet in zicht. Je bent in die periode dus niet vruchtbaar. Groetjes Noralien