waarom word ik maar niet ongesteld (geen zwangerschap)

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

omdat je op die manier nog niet weet of je lichaam het goed zelf overneemt en je nog geen natuurlijk cyclus gehad hebt. Als ts nog zwanger wil worden kan dat wel van belang zijn.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@denarkw

Nee ik ben niet altijd zo geweest.

Pas de laatste 4 jaar. En altijd een nette cyclus gehad zonder pil:)

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Voorlopig niet, zeg nooit nooit ben nog maar 26 dus me klokje tikt nog wel even. Maar goed het is wel handig voor mezelf als ik weet dat ik zelf nog ongesteld kan worden of niet....

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

o wat heerlijk, ik ben sinds 3jr (nouja bijna) te zwaar, dat is in 6mnd tijd gegaan (lang leve schildklier!! en doodziek van bloedverlies)

vroeger kon ik de klok erop zetten, zeker toen ik nog thuis woonde

5. Troelala21

zo was het bij mij ook het was altijd netjes op tijd, maar nu na de laatste pilstop helaas niet meer......

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zou eerst eens kijken hoe het gaat als je onder de 90 kilo komt, ik denk niet dat jij iets met je schildklier hebt, zo te lezen val je snel af, en heb je nergens anders last van.
    als je onder de 90 bent en je hebt nog steeds geen menstruatie dan zou ik toch even de ha of gyneacoloog bellen voor advies, er zijn pillen om het op te wekken, soms is dat even nodig (bij mij werkten dat niet)

7. Troelala21

Ja ik kijk het wel even aan. Mocht het echt niet los komen dan maar even bloed laten prikken ofzo. Me zusje heeft het ook wel gehad maar die slikte de pil te vaak door.....

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Van normaal pilgebruik kan je lijf ook aardig van slag af raken hoor.
    Als jouw lijf nu zo'n moeite heeft met ontpillen, blijkbaar, zou ik zelf never nooit meer aan de pil gaan, maar voor andere vormen van anti-conceptie kiezen. Stel dat je man nog eens bedenkt dat een vierde toch wel leuk is, en je bent dan vervolgens een jaar aan het ontpillen: daar zit je niet op te wachten!

9. Troelala21

Hm daar zit ook wat in. Normaal heb ik nooit problemen gehad met de pil, en stoppen met de pil. Dit is echt de eerste keer....

10. Alita

Alita Niet meer actief

die wens is er nog altijd:D en het ziet erna uit dat die ook komt die derde:D alleen nu nog niet

Maar meid begin gewoon met de pil waarom niet ? Maakt toch niks uit...ik snap het niet waarom je zou wachten;)

Jammer dat je man niet meer wilt:(

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het kan zijn dat je lijf een bepaalde spiegel aan hormonen wel kon 'handelen', maar na jarenlang pilgebruik kom je vaak over die spiegel heen en stapelen de hormonen zich steeds verder en verder op in je lijf, dat de hormonen dan niet meer voldoende goed af kan breken.
    Dat punt zou je wel eens bereikt kunnen hebben.
    Ik zou eens zien of een osteopaat (NVO Osteopathie: Nederlandse Vereniging voor Osteopathie) je lijf kan helpen de afbraak van die hormonen weer op te pakken. Samen met gezond af gaan vallen, zou je cyclus dan toch echt wel weer op gang moeten komen.

Deel Deze Pagina