En Neeeeeeeee....ik ben niet zwanger gelukkig . Ik ben precies een half jaar geleden gestopt met de pil omdat ik die rotzooi meer dan zat was. Eerst werd ik 2 keer mooi na 29 dagen ongesteld, toen sloeg ik een menstruatie over.....toen werd ik zwaar ongesteld en dat is nu morgen 9 weken geleden.... Is dit normaal? Ik ben trouwens 38. Zit nu maar weer te wachten en niks wat er op lijkt dat het gaat komen. Heb trouwens, omdat ik hem stiekem toch wel kneep , een test gedaan en dus gelukkig niet zwanger. Of kan ik al in de overgang zitten? Lijkt me niet toch?
Ik heb dit ook gehad en ben toen uiteindelijk door de ha naar de gyn verwezen. Ik kreeg een kuurtje provera om een onttrekkingsbloeding op te wekken, deze kwam heel snel. De volgende bloeding bleef weer uit, maar dat had een andere reden . Die reden ligt nu lekker in haar bedje te slapen boven
Een paar maanden geleden vroeg ik mij precies het zelfde af. Misschien heb je last van stress? Of de gyn vorig jaar vertelde mij dat je wel zo rond je 40 ste kan gaan rommelen met je menstruatie.s! De overgang kan 10 a 15 jaar voor dat je daadwerkelijk de overgang in gaat beginnen.
Mmmm ontpillen....zou dus wel eens kunnen... Ik heb verder echt nergens last van....vind het zo stom om evt naar de huisarts daarvoor te gaan.
Ja knap stress heb ik wel.....wist niet eens dat dat met mn menstraties te maken kon hebben. Bedankt voor jullie antwoorden.
Soms komt het ook voor bij erg onder/overgewicht/veel afvallen, etc of hormoonschommelingen, weet niet of dit aan de orde is?
Dit was het voor mij! Negen maanden wél ongesteld, twaalf maanden niet ongesteld, stress, hormoonschommelingen, PCOS, overgewicht, ondervoeding (ja echt ), nooit geen peil op te trekken.
Ik heb iets overgewicht...maar wel altijd constant. Maar hoe bedoelen jullie "hormoonschommelingen".?
Hier ook last van en erg vervelend want soms ga je echt twijfelen.. Ik ben wel bij de ha geweest en die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken ( mijn man is gesteriliseerd ) na 11 weken eindelijk ongesteld en hoe ... Pffff en nu ... Nu ben ik weer aant " wachten " Helaas geen tips
Ik heb een hormoonafwijking; wanneer ik iets van hormonen binnen krijg, ben ik ofwel een depressief monster of wil ik iemands hoofd afbijten Hormonen zijn dus niks voor mij en bij schommelingen dient iedereen plat op de grond te gaan liggen en wachten op hulp!
Het kan van alles zijn: het ontpillen, stress, hormonen en idd ook de overgang. Ik zou toch eens naar de huisarts gaan om eens te vragen of hij het weet.
Lief dat je het vraagt..... Maar nee eigenlijk niet...ik durf niet naar de dokter te gaan... Nog steeds geen menstruatie... Ben bang dat er iets niet goed is. Ik heb ook erge pijn als ik lig (in bed). Net alsof ik weeen heb. Ook doet mn onderkant zeer. Zo erg af en toe alsof ik net bevallen ben. Ben nog bezig moed te verzamelen. Ben vooral bang om zo weer weggestuurd te worden.
Zou toch maar wel verstandig zijn en de dokter eens bezoeken meid! Zoals je het beschrijft klinkt niet al te best.. En niet om je bang te maken ; heb je al een uitstrijkje gehad? Succes!
He meis waarom ben je bang om weg gestuurd te worden? Ik heb het idee dat als je een directe vraag steld het vaak wel lukt bij een dokter Als je nou de directe vraag steld dat je graag naarbde gyn wil omdat je het niet vertrouwd?