Hallo De kinderopvangtoeslag is een hele lange tijd stop gezet geweest door een controle bij de belastingdienst of ik er wel recht op heb. Nu blijkt dat er wel gewoon recht op is en is het hervat. Weet iemand of ik dan gelijk alles met terugwerkende kracht krijg? Ondertussen heb ik al wel de beschikking dat het is hervat met het maandbedrag waar ik recht op heb. Bedankt
Volgensmij is het de regel dat je dat niet verder dan een maand terug kan vragen in jou geval zou dat dus wel erg gemeen zijn omdat zij hem stop hebben gezet. Even een brief _ bellettje tehen aan gooien
Ooo bij jou ook al. Succes meis... Ik loop nu alles al 4 maanden zelf te betalen. Ben het zo zat! Dan is dit niet goed dan Weer niks intvangen, afspraken dat ik binnen 5 werkdagen terug gebeld wordt is al 2 keer niet gebeurd. Bericht binnen 2 weken ook biet gebeurd. Maar in de tussentijd wel aanmaningen van een misselijkmakend bedrag binnen krijgen. Heb vandaag alles nogmaals helemaal uitgebreidt op de post gedaan. Als het nu weer fout gaat kun je me opvegen. En zekerste weten dat ik mijn geld terug haal! Is ruim 6000 euro
Kindertoeslag kun je tot een jaar terugvragen maar je moet wel zelf de aanvraag doen. Bij toeslagen kun je je gegevens wijzigen en opgeven over welke periode dit gaat dan krijg je eventueel geld terug. Ik heb het laatst nagevraagd omdat wij hem nu op nul hebben en ik niet zeker weet of dat wel klopt.
Het beste kun je de bel dienst bellen. Officieel kun je van 2012 aanvragen tot 1 sept 2013. Maar jouw situatie is toch anders.
Het is idd laatst veranderd ,eerst kon je alleen vanaf de maand van aanvragen terugkrijgen ,das nu weer veranderd en je moet het idd op toeslagen.nl invullen . Ik moet dat ook nog gaan doen maar ga het eerst navragen aan ons belastingmannetje.
je kunt idd weer langer terug vragen, we kregen een brief binnen van de belastingdienst dat de 1 maand regel ingetrokken is.