Waarom worden de armen overgeslagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alizee, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nou om eerlijk te zijn epileer ik de haartjes op mijn vingers 🙈 Maar ik stoor me daar aan dus dan haal ik het weg.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik dacht overigens eerst dat het een topic was over "armen" in de zin van geld. Hahahaha

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mijn dochter heeft dikke zwarte haren boven op de rug , armen en benen. Ze is blond met blauwe ogen en bleke huid maar dikke zwart haar op lichaam heeft ze echt van Turks bloed van papa zijn kant . Als ze hier later last van heeft later snap ik wrm ze het weg wil halen. Echter vind ze het nu mooi :) lekker zacht en is er blij mee ;):). Beetje jammer dat de buiten wereld nu al besluit dat ze het later maar weg moet halen omdat hun het lelijk vinden .

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Geen problemen mee. Heb hele lichte donshaartjes op armen en die zie je nauwelijks. Okselhaar groeit bij mij ook echt nauwelijks. Is ook blond, zeeeeeer weinig en 1x per maand scheren is al bijna niet nodig. Er zit gewoon niks :D

Wat ik wel vies vind is vieze dikke teenharen bij anderen, vrouwen met snorren (kijken ze dan nooit in de spiegel?) of dikke heksenharen op je kin, en dan groeien ze vaak nog uit een pukkel.... brrrrr of monobrauwen...heb het zelf helaas ook maar zover laat ik het niet komen ;)
    Whahahaha

Wat een onderwerp weer dit. Armhaar...

Nog iemand met haar op zijn tanden?

Heb trouwens jaren terug eens gewerkt bij een gezin. 3 kids waarvan 2 met asperger en moeders overspannen. Dan at/hielp ik tussen de middag mee met de lunch. En die vrouw had altijd enorme bossen zuurkool onder haar oksels. Erg charmant... zelfs wanneer manlief thuis was en mee at keek hij een beetje beschaamd. Maar ze was ook wel zo'n 'back to nature' type :D

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zou niet weten waarom ik mijn armen zou scheren. Ik heb gewoon blonde armhaartjes en als iemand het lelijk vind kijkt diegene maar ergens anders heen.

6. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Helemaal mee eens. Ik word er een beetje moe van hoe je je altijd maar 'moet' kleden en verzorgen naar hoe een ander dat graag ziet. Kom op zeg, we zijn toch geen pubers meer??:(
    Leuk voorbeeld voor de kinderen. Laat iedereen lekker in zijn waarde zou ik zeggen.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Monobrauwen? :D Is dat een woord?

Hahahhaah zie nu echt zo'n Aap vrouw voor mij hahaha :D

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hahaha en bedankt :D
    Twee wenkbrauwen die in het midden doorlopen. Erg irritant. Maar ik hak ze altijd in twee

9. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Hoef je nu ook niet meer te doen okselhaar is helemaal 2015...

10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Inderdaad erg irritant, je zou er bijna met je pincet naar toe willen gaan :D

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier scheer ik mn armen gewoon mee hoor, ben half Spaans en de Spaanse kant overheerst. ;)
    Die donkere haren zijn echt ranzig haha.
    O en ik ben ook gezegend met een weelderige unibrow boven mijn ogen, dus er wordt hier flink geƫpileerd!
    O en weet je wat ook zo ranzig is, haren op je tenen!!!:)
    (Lol, het lijkt nu net of ik en harige beer ben, maar dat valt reuze mee hoor!!:D)

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja maar dan moet ik er wat opplakken. Heb gewoon geen okselhaar :D

13. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Afknippen en opplakken:cool:

14. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Jep, ik scheer mijn armen ook. Ik heb donkere haartjes en nog best lang ook. Ziet er niet uit! En dat het er dikker voor terug komt, dat is echt een fabeltje.. Overigens heb ik weer geen okselhaar, dus dat scheelt weer met scheren :p

15. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Scheer alles weg maar dat echt niet zou niet weten waarom..

16. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik heb hele lichtblond haartjes op m'n armen. In de winter stoort het mij niet, maar in de zomer lijken mijn armen daardoor witter dan dat ze zijn. Om stoppels te voorkomen, scheer ik ze met de tondeuse met kammetje op de laagste stand. Dan zijn ze kort en lijken m'n armen minder wit. De haartjes "liggen" dan nog steeds en staan niet rechtop, ook voelen ze niet hard of stoppelig aan.

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik laat het lekker zitten.
    de hele lange trek ik er af en toe uit maar let er niet op..
    ik denk dan meteen waar houd het op?
    gaan we straks zo ver dat we alleen nog haren in de wimpers wenkbrauwen en op ons hoofd hebben?
    soms vind ik dat we een beetje kunnen door slaan in wat het ideale beeld is van de vrouw.

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik doe het wel omdat ik donkere haren heb en het niet mooi vind bij mezelf.
    Ik scheer het echter maar eens per zes weken of zo want op mijn armen groeit het heel langzaam en wat er terugkomt is veel dunner en zachter.
    Dus harde stoppels en dikke stugge haren die teruggroeien is echt lariekoek.

19. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo te lezen ben ik een van de weinige die dat lelijk vindt en zich eraan stoort, so be it! Maar ik vind lichaamshaar echt afgrijselijk!
    En verder het is maar een mening hoor, daarom bestaan er die anonieme fora's, ik zou niemand in het echt erop aan spreken. Ennn lekker voorbeeld voor de kinderen? Hoezo? Ik heb niets over kinderen gezegd, over overdrijven gesproken...

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zijn die zo zichtbaar dan, ik heb daar volgens mij niet eens haar.

Deel Deze Pagina