Waarom worden de armen overgeslagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alizee, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik scheer mijn armen ook niet. Ik heb blonde haren, maar ze zijn wel vrij zichtbaar, maar boeien. Ik heb ook haren op mijn tenen en tussen mijn billen. Eigenlijk ben ik net een vent. Die haren scheer ik alleen wanneer ik er zin in heb. Mijn benen iets vaker, maar dan vooral in de zomer. Ik heb ook af en toe donkere haren op mijn wangen. Daar gruwel ik wel van. Dus die epileer ik.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb ook een paar kleine zwarte haartjes op m'n grote teen 😑😱 echt een harig monster.
    Maar goed, ik had het briljante idee om die er met een pincet uit te trekken. Nou ik ben qua harsen best wat gewend, maar dat doet PIJN! Echt niet normaal.
    Dus die worden ook geharst 😆

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Dat iemand haar op armen niet mooi vindt ok.. Maar om nu het woord vies te gebruiken, dat klinkt best wel veroordelend en heftig.
    Ik heb wel redelijk veel haren om mijn armen, ik vind het niet vies. Wel vind ik het niet mooi op het moment dat ik nog niet bruin ben en de haartjes nog niet gebleekt door de zon. Heel soms ga ik er dan even met een wax strip over heen. Dan groeien ze langzaam terug en worden ze dus blond door de zo'n terwijl mijn armen door dezelfde zon bruin worden en dan stoor ik me er niet meer aan, ik vind geschoren armen eerlijk gezegd lelijk.
    Maar ja dat vind ik van wel meer dingen en mensen hoeven geen rekening te houden met mijn smaak.. ;)

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ga echt niet ook nog eens mijn armharen scheren. Ze zijn ook nog eens blond. Ik vind het ook best vreemd om armhaar bij vrouwen not done te vinden of vies. Ook ben ik eerlijk gezegd niet zo bezig om daar steeds bij andere vrouwen op te letten.

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hmmm nog nooit over nagedacht om mijn armen te scheren.....
    Maar gelukkig staan daar blonde haren op die voordien nooit echt zichtbaar waren,helaas door dit topic ineens wel;)....
    Nee ik ga ze ook niet scheren,oksels,benen en schaamstreek het gehele jaar wel,en als ik minn benen scheer ras ik snel met het mesje over mijn grote tenen......

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Als ik al mijn haren overal zou moeten weghalen...pfff zou ik haast een ontharingsbad moeten nemen...met mijn donkere haar valt het gewoon wat meer op...mensen die daar last van hebben kijken dan maar niet naar me hahahaha

7. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hier ook geen armhaar-scheerder hoor. Ik heb wel degelijk wat haartjes, die overigens niet echt te zien zijn, in de zomer worden ze blond en op mijn uber bruine armen vallen ze dan wel wat meer op. Maar stoor me er echt niet. En ben veel te bang dat ik na een paar keer scheren van die harde zwarte haren ervoor terug krijg.
    Dat zie ik nu op mijn grote teen en bovenkant voet. Daar heb ik me ook ooit geschoren en dan moet ik nu blijven doen. De rest is overigens wel kaal. Dat vind ik dan wel weer zo fris

8. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Euhhhhhh....... Ik heb er werkelijk nog nooit over nagedacht eigenlijk....en ga het ook niet doen trouwens...en vies? Whahahahahahaahhahaa ik kan persoonlijk wel andere dingen bedenken die ik vies vind...

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Maar voor de dames die hun armen wel scheren,als ik aan mijn ellebogen die botten daar voel dan vraag ik me echt af of jullie je niet snel snijden?.
    En scheren jullie dan echt tot aan de schouder of puur de onderarm?

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Eerlijk gezegd? Ik had er nog nooit van gehoord! Echt waar, ik val uit de lucht dat er mensen zijn die hun armen scheren. Weer iets om me druk over te maken ;)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Ze vindt alle lichaamsbeharing vies, daar zal blond ook wel onder vallen lijkt mij dan (behalve hoofdhaar).

Deel Deze Pagina