Beste MMM meisjes, Ik heb een vraag. Afgelopen maandag hebben wij een TP van een embryo gehad. Nu begon ik gister al een beetje nu heb ik het nog steeds, met lage rugpijn en af en toe een kramperig gevoel rondom mijn baarmoeder,anders dan echt menstruatiekrampen,maar toch...zucht. Bij al mijn IUI's was dit een teken van komende ongesteldheid en bij IVM heb ik het ook zo ervaren. Herkend iemand dit? Want dit kan toch niet goed zijn en al zo snel na een TP...heeft iemand tips voor evt volgende pogingen of herkend iemand dit? Ik gebruik trouwens ook utrogestan. Bedankt alvast! Gr Willemijn
hey Willemijn Tja ik herken dit niet: niet van mislukte pogingen en ook niet van de geslaagde, dus daar heb je weinig aan. Het is heel frustrerend en vervelend, maar je kan gewoon niks doen om het innestelproces te bevorderen behalve de utro gebruiken. Maar die krampjes kunnen vanalles betekenen dus probeer dat los te laten (ik weet het, dat is bijna onmogelijk) Ik hoop voor je dat je over 2 weken een positieve test in handen hebt!
Hey! Ik heb dat ook hoor, maar volgens mij komt dat van de utrogestan. Ik had dit gisteren nl al (nog voor de tp dus). Helaas moet je idd echt proberen je nergens iets van aan te trekken. Ik weet ook hoe moeilijk dat is... Xxx Hypo
Hey meiden... Ja ergens weet ik ook wel dat ik het los moet laten, maar in deze weken ben je zo gefocust op je lichaam...grrrr Bedankt voor jullie reactie en het is niet anders dan afwachten! En Hypo, klinkt goed TP van 2 Toppers, dit gaat hem worden voor jullie,meid!!Het is jullie zo gegund!!
Ik herken het ook, alleen ik had het bij een mislukte poging maar ook bij de geslaagde poging. Het kan misschien door de utro-bollen komen. Heel veel succes met de wachtweken.
Hi..ik heb hier ook last van..!! Niet steeds maar af en toe.. Mijn terugplaatsing was vorige week vrijdag van 2 embryo's..& heb er nu ook een week last van..! Maar het lijkt erger te zijn vlak na toedienen van Utrogrstan..en die rugpijn herken ik ook lijkt idd alsof je gaat menstrueren..! Veel succes met wachten..this niet de leukste periode van de behandeling vind ik persoonlijk het maakt je zo onzeker.. 3 maart mag ik een test doen.. Liefs