Poeh ja, logisch dat je geschrokken bent. Wat een verschil zeg. Gelukkig is je laatste een knaller!! Gefeliciteerd.
Jammer dat ik je topic nu pas lees, want ik kon je wel vertellen dat er waarschijnlijk niets aan de hand was. Ten eerste loopt hcg niet zo snel af. Van een vrij donkere streep naar de volgende dag een lichte streep is on-mo-ge-lijk. Ten tweede was de controlestreep ook vele malen lichter dan de dag ervoor. Daarbij nog eens genomen dat je urine misschien wel minder geconcentreerd was dan de dag ervoor was het niet logisch dat het nu ineens fout zou zijn gegaan. En dat blijkt nu wel weer want je hebt een prima streep. Is helaas allemaal nog geen garantie naar de toekomst toe, maar dat is het voor niemand niet. Gefeliciteerd!!
Gelukkig dat het een rot test was doe ertussenuit en dat er niks gaande is. Ik zou echt wel kruidvat opbellen erover helemaal in de stress door foutief test. Geniet er nu maar van en idd niet meer testen. Groetjes
Kruidvat zegt dan; Onze testen zijn niet om te vergelijken. Een streep is een streep. Ik zal hier ook posten. 2x test zelfde urine en zelfde moment. Ene streep donkerder en andere minder donker. (Knalden al wel hoor) dit nadat kk stress had gehad, een keer smiddags getest met test die open in een lade lag al tijdje. Test was bijna zelfde als 2 dagen ervoor.... Stress... Maar ja op 4.3 knalden m'n testen, maar ook testen uit zelfde pakje met zelfde urine verschilden. Komt ie