Zit me echt helemaal op te vreten hierro... Mijn zoontje is vandaag vrij van school, dus ben gewoon thuis en de jongste ligt nu te slapen.. Belt me schoonmoeder op of ik een boterham heb, ik zeg ja, wat dan.. Nou zou je een boterham kunnen brengen.. Ik denk huh nou ja zeg.. Ja ze (mijn schoonmoeder met haar zoon) zijn heel druk bezig in het ouwe huis (waarvan vandaag de overdracht is) en ze willen het restant nog ff snel weg werken zeg maar. Dus geen tijd om zelf brood te halen. Ik zeg nou nee, want mijn jongste ligt te slapen. Of ik dan aan de buurvrouw kan vragen of ze op wil passen! Ik zeg nee die is ook druk. Ik zeg ook kan je dan niet ff snel heen en weer om zelf brood te halen. Nee we zijn erg druk en zegt: "dan nemen we wel alleen water, dan houd het op he!" Sjesus zeg, ze lult me echt een schuldgevoel aan, hun druk en ik zit zeker niks te doen, zit al 5 dagen alleen met de kinderen en heb het helamaal gehad hier, ben zelf ook erg moe en wie zeg dat de buurvrouw kan!? Wordt hier echt niet goed van zeg... ben ik nou echt zo slecht dan of heb ik goed gehandeld?
in twee woorden: GOED GEHANDELD! belachelijk iedereen moet voor zichzelf zorgen en het moet ook maar es de wereld uit zijn dat huismama's niet op hun reet zitten!zo das eruit! succes meid!
nou ik vind dat je goed heb gehandeld! en dat antwoord van haar is ook een beetje kinderachtig zeg! ze kan toch wel even brood gaan kopen of ligt de winkel zover weg? Nee probeer je er maar niet schuldig over te voelen hoor!
nou ikk zou me niet schuldig voelen hoor. Ze is vanmorgen toch vauit haar huis vertrokken dat weet ze toch dat er geen brood daar is.
WHOAHAHA idd goed gehandeld... alsof jij niks beters te doen hebt... laat ze van te voren bedenken dat ze wel eens geen tijd heeft om een boterham te halen en zelf dan wat meenemen
Nee hoor, je hebt goed gehandeld hoor. Zij kan makkelijker even weg om brood te halen dan jij hoor! Daar hoeft zij je geen schuldgevoel voor aan te praten hoor!
heel goed gehandeld!en ik vind het wel een hele kinderachtige opmerkingen dat ze zegt "dan drink ik alleen maar water" :S
Ze zijn al een heel weekend heel druk daar en ergens anders en ze geeft me echt het gevoel dat ik dus ook wel eens wat mag doen, want ik heb natuurlijk nog niet meegeholpen. Nou ik voel me al iets beter hoor, bedankt meiden..
Wat denken ze wel niet!? Sjonge zeg, neem me niet kwalijk maar ik kan hier niet zo goed tegen. Je hebt het goed gedaan meid! We zijn trots op je! Groetjes, Mirelle.
goed gehandeldt ik zou hetzelfde doen denk ik. als ik in jouw situatie zit zoals ik het hier lees. lekker laten gaan gooi het van je af meid
wat een schande je zou je moeten schamen, je kan best je kinderen alleen thuis laten om voor hun een luxe sandwiche te maken en te brengen. nee hoor, toen je schoonmoeder zei: dan drink ik toch alleen water, had jij moeten zeggen: "raak je eindelijk je vetrollen kwijt"
Ik geloof dat ik weer hyperventielatie ga krijgen, kan het niet van me afzetten, heb dan een heel scenario in mijn hoofd, van wat ik ga zeggen als ik ze weer zie...heb dr ook al beginnende koppijn van...
jij lijkt echt heel veel op mij ik kan me ook zo opvreten over dit soort dingen en achteraf blijkt het dan weer mee tevallen. Ik kan alleen maar zeggen meid het is de moeite niet, maar goed dat weet jezelf ook heel goed.
Wat raar...had ze toch ook eerder aan kunnen denken, dat ze misschien evt wel trek zouden krijgen in wat te eten. Laat maar lekker gaan joh, komt vast helemaal goed! Ze snapt toch ook wel dat je niet hup je kind uit bed haalt gelijk. En als ze echt trek heeft, halen ze vast wel iets te eten.