wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eline23, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Zit vandaag op cyclus dag 8 en heb alvast een ovulatietestje gedaan (zwanger en kids dipstick) nu zag ik dat deze en best wel goed te zien 2de streepje aangeeft,weet dat dit natuurlijk nog niet positief is, maar nu vroeg ik me af wanneer ik dan ongeveer de ovulatie zou kunnen gaan verwachten, bij mijn andere cyclussen heb ik hem altijd zo rond de 17/18de dag gehad en heb nog nooit zo vroeg dus al een 2de streepje gezien op een ovulatietest

2. eline23

eline23 Niet meer actief

Heb hier even een foto bijgevoegd, hopelijk is het plaatsen ervan gelukt!
    Alleen op de foto is ie helaas niet zo duidelijk als in het echt.. :(

Bijgevoegde bestanden:

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Je moet echt nog even door blijven testen, een tweede streepje staat er altijd. Pas als het teststreepje even donker of donkerder is dan de controlestreep heb je je eisprong, succes!

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bij mij schommelde het op en neer van licht naar duidelijk en terug naar licht. Volgens mij zegt t niet zoveel over wanneer je piek komt. Dus licht of iets donkerder zou je dan niet op moeten letten. Het gaat om knaller of geen knaller.

5. eline23

eline23 Niet meer actief

Dankjewel voor jullie reacties!
    Ik weet natuurlijk dat deze test nog niet positief is!!!
    Normaal heb ik nooit zo vroeg al een licht 2de streepje,dus vandaar dat mij dat opviel, en helemaal zo vroeg in de cyclus al, meestal heb ik altijd mooi oplopende streepjes en dan op dag 17/18 knalt ie altijd! vandaar dat ik ervan opkeek dat ik nu al wat zag.. Maar ik neem toch aan dat ie binnen nu en een paar dagen dan toch wel zal knallen?? In het echt is het streepje veeeel beter te zien dan op de foto helaas :(

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Bij twijfel altijd klussen :D

Als ik de test zo bekijk dan is deze nog niet positief, dus zou nog even door blijven testen. Voel jij je eisprong elke maand? Het kan best zo zijn dat je eitje er al aan komt hoor. Desnoods 2x op een dag testen, als je 'm zeker weten niet wilt missen.

7. eline23

eline23 Niet meer actief

ja wilde vanavond gaan beginnen met klussen,denk dat we nu maar is om de dag gaan proberen deze maand :p Af en toe voel ik nu een beetje steekjes aan de linker kant,maar weet dus niet of dit door een mogelijk ei zou kunnen komen...

Nee zoals al gezegd weet ik dat deze nog niet positief is,maar ik heb in de vorige cyclussen dit nog nooit gehad dat die nu al te zien was.... dus vandaar, hoop dus dan ook echt dat die binnen een paar dagen gaat komen en niet pas op dag 17/18 ofzo ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Deze test is helaas geen garantie dat je ei eerder komt deze ronde.. Gezellig maken is altijd goed :)

9. eline23

eline23 Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties!

Deel Deze Pagina