ervaring met matcare zwangerschapstests?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantje, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik ben benieuwd of iemand weet of er bij de zwangerschapstests van Mat Care altijd een heel licht 2e streepje komt?

    Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
     
  2. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik had het alleen na langere tijd...uurjte of 2. Maar dat was een grijze streep en niet roze, dus een duidelijk indroogstreepje.
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij mij was het altijd helemaal wit, geen tweede streepje. Toen ik zwanger was een licht streepje (zie album).
     
  4. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    oh, oke, mijn streepje kwam na ongeveer 10 minuten.........

    En is veel lichter dan het streepje op de foto uit jouw album, maar ik ben stom geweest en heb VEEEELS te vroeg getest (omdat ik gewoon kijken wilde....)
     
  5. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik heb ook altijd lichte tweede streepjes. Deze streepjes zijn wel extreem licht en eigenlijk niet eens te fotograveren. De streepjes lijken bij mij eerst een beetje rozig en na een poosje zijn ze duidelijk grijs.

    Ik bestel geen matcare meer, wordt zo onzeker van die vage streepjes..

    Liefs
     
  6. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Inderdaad van die vage streepjes wordt je heel onzeker!
     
  7. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ja idd, en zo blijf je ook maar testen doen want wie weet is het streepje na een paar dagen wel wat donkerder.. maar helaas is ie dat nooit.
    Dus ik zal op zoek naar een andere test die k online kan bestellen tips?

    liefs
     
  8. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi, Ik heb al 8x :confused: ja erg he, vraag maar niks. een matcare test gedaan en nog nooit een 2e streepje gezien.
    Hoop dat je te vroeg was en dat ie over een paar dagen beter zichtbaar is en je gewoon zwanger bent.

    succes meis,

    xx Bambi
     
  9. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Oh, Bambi dat geeft hoop!
     
  10. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ja bambi dat zou erg leuk zijn! :D
    Maar ik ben pas in juni gestopt en heb mijn eerste natuurlijke menstruatie nog niet gehad helaas, dus denk niet dat ik nu al zwanger kan zijn.
    Maar goed je weet maar nooit..
     
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja, te vroeg testen is inderdaad niet handig, want met een beetje geluk kan je dan al wel een streepje zien als je zwanger bent, maar op deze manier is het niet handig. Wel gek dat ik nooit eerder een tweede streepje heb gezien, ik testte vaak voor de zekerheid voordat ik weer met clomid begon (en mijn menstruatie niet echt lekker op gang kwam). Ik vond matcare dus juist altijd perfect.
     
  12. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Demi, toen ik stopte met de il duurde het een eewigheid voor dat ik ongesteld werd (maar ik heb helaas pco) ik had ook de hele tijd de hoop dat ik zwanger was!
    Die onzekerheid is zo zwaar!
     
  13. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik gebruikte trouwens altijd de stripjes.
     
  14. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    ik ben ook nog niet lang gestopt en geloof dast ik de laatste maand een beetje para ben geweest 8 testen :confused: idioot eigelijk als ik nu terug kijk. Maar ben gisteren mega ongie geworden, dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb nu een soort van luier aan :) .

    Tja als je nog zit te wachten op je ongie is dat wel lastog ja. miss heb je wel een laat ei gehad of nog helemaal niet :( hoop dat je snel duidelijkheid heb.

    xx Bambi
     
  15. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Je moest de test vaak wel goed in het licht houden hoor om het te kunnen zien. Hoewel ik bij de laatste 2 testen toch wel goed een tweede streepje zag, ook mijn vriend zag em staan. Helaas is het streepje wel grijs.

    Liefs
     
  16. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Snoopy, ik weet het hoor dat te vroeg testen echt niet oke is, schaam me eigenlijk ook een beetje omdat ik wel beter weet! :oops:
    maar dit is in bijna 3 jaar mijn 2e eisprong (bij de 1e was ik zwanger maar helaas MK) en nu ben ik zo ongeduldig! ik weet hoe het is om zwanger te zijn en ik wil dat zo ontzettend graag weer en het liefste NU

    Ik ga nu PROBEREN heel geduldig te zijn....
     
  17. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb ook een strip gebruikt
     
  18. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik kan me voorstellen dat het dan heel erg moeilijk is om geduldig te zijn. Toch is dat inderdaad het enige wat je kunt doen. Misschien probereb=n wat afleiding te zoeken.

    Ik ben gestest ook op pco door een echo. Dit werd gedaan omdat mijn nicht dat ook heeft en haar arts had geadviseerd dat de familie zich liet testen omdat het vaak erfelijk is. Uit de echo bleek dat ik geen pco had gelukkig.
    Bij ons in de familie komen zoveel vruchbaarheids problemen voor, misschien dat ik daardoor een beetje bang ben... echt als ik ongie wordt ga ik een feestje geven! :D
     
  19. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, ik ken het ;) . Heb ook wel te vroeg getest (van de 4 eisprongen 2x). Behalve de laatste keer, wist niet precies wanneer ik ongesteld moest worden, maar voelde dat ik zwanger was (dat dacht ik eerder ook wel eens te voelen, maar dit was heel anders, ik was heel ontspannen). Achteraf gezien dus 1 dag na nod getest en alsnog heel erg verbaasd!

    Ik hoop dat het voor jullie ook niet te lang (meer) gaan duren.
     
  20. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Fijn dat jij geen pco hebt, hopelijk komt jouw ongi snel door zodat je kunt feesten!
    ik kan me voorstellen dat je een beetje onzeker word van de vruchbaarheids problemen in jouw familie! Maar waarschijnlijk moet jouw lichaam alleen maar "ontpillen" en hopelijk krijg je een hele mooie cyclus!
     

Deel Deze Pagina