Schop hem de deur uit als hij je niet beter gaat behandelen! En laat hem dan meteen even weten hoeveel hij dan gaat betalen aan alimentatie/dure scheiding etc... Daar gaan z'n zuurverdiende centjes. Ik zeg niet dat hij voor het geld bij je moet blijven, maar die vent heeft gewoon een schop onder z'n reet nodig. Eerst zeggen dat ie wel voor een tweede wil gaan, en nu het 'allemaal een beetje lastig wordt' omdat jij niet veel kan ivm je zwangerschap en complicaties, van gedachten veranderen... Tsssss!
Want L.ul met vingers zeg! Eerst volmondig ja zegen en dan als het zo ver is terug krabbelen en jou als grof vuil behandelen pannenkoek! Wat zegt i als je vraagt of i nog wel van je houd ? Meis trek je eigen plan en laat meneer de egoïst lekker in z'n eigen sop gaarkoken Doe alles wat je doet alleen voor je kleine en je zelf
Het klinkt alsof hij zwaar in paniek is omdat hij nu niet op jou kan terugvallen. Jij bent ziek, hij kan er niks mee en gaat dan dus maar schreeuwen. Compleet onterecht maar misschien kan hij niet anders? Zijn eerste reactie is dus ook om de oorzaak weg te nemen, namelijk jullie ongeboren kindje. Volgens mij ga je hier alleen niet uitkomen. Of je nou bij hem wil blijven of niet, het lijkt me een goed idee om iemand te zoeken die je kan helpen. Zou je aankomende week naar de huisarts kunnen om hierover te praten? Dit moet je echt niet in je uppie gaan doen hoor, zeker niet nu je je zo beroerd voelt. Ga je dan ook niet groot houden bij de huisarts, wees eerlijk over hoe ernstig de situatie is. Als jij maar de helft vertelt heb je kans dat de huisarts je niet serieus neemt. Ik vind je situatie best zorgwekkend klinken, heb zo met je te doen!
Het klinkt alsof hij een Narcist is... Gewoon net als mijn ex. Scheiden of niet... Je komt er waarschijnlijk toch niet vanaf. Ik niet helaas. Heb gelukkig maar 4 jaar ongelukkig in zo'n relatie gezeten. Samen een dochter... Dus kan geen kant op. Hij begon laatst zelfs over mijn zwangerschap... Dus tjah. Kies voor jou en de kinderen. Leef je leven, je familie je vrienden en je kids natuurlijk. Geef hem zo min mogelijk info... Dan kan ie het ook niet tegen je gebruiken.
Ik zou mijn dochter pakken en naar een blijf van me lijf huis zijn gegaan. Dit valt gewoon onder mishandeling hoor!! En dan mag hij daarna zijn zuurverdiende centjes aan jou overmaken (in de vorma van alimentatie)
Leven met een narcist | Mens en Samenleving: Man en vrouw Narcisme kenmerken | Mens en Gezondheid: Relatie en huwelijk Lees deze even, onderin staan er nog meer linkjes als je deze leest. Ik heb er helaas ook mee te maken, ondanks dat het nu mijn ex is, kom er niet vanaf. T is een gluiperd en komt overal mee weg (helaas)