Willen jullie even meedenken? Sprong?ziek?tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyT, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hoi dames!

Ik heb even advies/ruggespraak nodig.. Heb zo met mijn mannetje te doen, weet echt niet wat ik met hem aan moet..

even opsommen; en willen jullie dan aangeven waar het jullie aan doet denken? Sprong? Tandjes? Ziek? Iets anders?

-meneertje is volgende week 15 maanden, en twee weken terug hadden we paar dagen echt spronggedrag, ik DACHT er door te zijn, maar
    misschien hoort dit er nog bij?
    - is van woensdag op donderdag echt ziek geweest (koorts, zwak), vrijdag overdag al weer fitter.
    - wil nu ongeveer twee weken al geen melk meer s'ochtends en sinds weekend ook geen melk meer voor slapen gaan..dan echt hysterisch brullen.
    - bij elk slaapje (middag en avond) drama: huilen, hysterisch
    - onverwacht wakker worden en helemaal overstuur zijn.
    - voortdurend met handje in mond, kwijlen
    - sinds weekend tong uitsteken en hier aan trekken (keelpijn? Geen blaasjes, geen geur uit mond)
    - eet minder, drinkt minder
    - soms ook periodes heel vrolijk, maar over algemeen snel overstuur.
    - verkouden
    - sinds dit weekend een puntje door van kies nr.4
    - erg aanhankelijk (ook prettig, lekker veel knuffels)

Wat is wat, denken jullie? Wat herkennen jullie? En nog tips?

Liefs, ietwat wanhopige lady-T

Ps. Als er hele rare spelfouten in zitten..ik zit op de iPad ;)

2. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Niemand?! *sprak zij wanhopig* ;)

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb er echt geen verstand van hoor.. :)

Maar als ik het lees zou ik ook denken aan keelpijn (slikken doet zeer, dus flesje drinken voelt ook niet prettig) en daarbij het kiesje dat doorkomt, denk een combinatie van die 2 wat het natuurlijk allemaal extra naar maakt voor 'm..

4. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Ik denk ook aan een combinatie van factoren. Mijn zoontje wil ook soms geen melk of fruit meer als hij keelpijn heeft. Krijgt ook vaak keelpijn als er tanden doorkomen trouwens, heel raar. En een sprong lijkt me ook niet vreemd rond deze leeftijd. Dan kunnen ze heel gek doen hè.. Succes ermee iig!

Deel Deze Pagina