Met Rogijuli eens! En bovendien cd 19 of 20 maakt niet zoveel uit, daar ergens is hij geweest. Kun je beter dag 20 aanhouden ga je ook niet te vroeg testen
Nou voor mij maakt dag 19 of 20 wel uit hahaha Dag 16 en dag 20 gezellig gemaakt. Voor dag 16 om de 2 of 3 dagen. Vriendlief was tussen dag 16 en 20 ziekjes..... dus als ie op dag 19 was dan is dag 16 te ver ervoor reeest qua gezellig maken en dag 20 weer te laat. Als ie op df 20 was maakt ik misschien nog kans deze ronde...
Oké, ff heeft het kruis verplaatst, maar, vanmorgen een flink temperatuurdip. Dat is toch ook niet normaal? Zou ik alweer ongesteld gaan worden?🤔😳
Heus? Ook zo'n grote dip? Nou ja blij dat je me even gerust stelt, schrok me kapot vanmorgen 😂
Jawel dat wel, maar heb net wat slijm verloren wat een beetje bruinig van kleur is. Bruinverlies is bij mij een voorbode van de menstruatie..... ok beetje vroeg op 4dpo of 5 dpo als m'n eisprong toch op dag 19 was maar ja het is niet zo dat mijn cyclus zo stabiel is.... 😢
Ik had 4dpo, 8 en 9 dpo ook wat slijmerig bruinverlies. Zweerde dat mijn menstruatie eraan kwam en baalde er vreselijk van. Op 12dpo een positieve test. Werd helaas wel een miskraam.
Kan innestelbloed zijn....Hoop het voor je. Of een ovulatiebloeding rondom eisprong, maar dat lijkt me een beetje laat voor 4 of 5 DPO.
Een innestelingsbloeding op 4 dpo. Neeeeeeee dat kan écht niet hoor. En een verlate ovulatiebloeding is ook geen reële optie dunkt me. Heb wel eens gelezen ( Tjonge wat kan een mens speuren of t internet) dat een teveel aan baarmoederslijmvlies wel eens afgestoten wordt in de luteale fase. En dat dat het bruinvelies veroorzaakt (soms of elke maand, bij iedereen verschillend) Nou ik ga me psychisch klaarmaken voor wéér een menstruatie waarbij 5 dagen bruinvelies aan vooraf gaan..... Zucht
Bruinvelies lijkt gestopt te zijn, sinds gisteren een menstruatie gevoel. Zeurend. M'n temperatuur had vanmorgen weer een dip... zal het dan nu betekenen dat m'n menstruatie eraan komt? Vorige maand was m'n temperatuur na de eisen veel stabieler. Apart zeg
Het zijn niet echte dippen hoor, ook de temperatuur in de lutale fase schommelt iets dat is normaal. Het bruin verlies zegt ook niks, het kan innesteling zijn, maar sommige vrouwen hebben dat standaard in de lutale fase. Het blijft dus gewoon afwachten.... Hoe lang ben je al bezig met zwanger worden?
Nope dit zijn geen dipjes idd bij een dip verwacht ik dat hij bij jou naar de 36.7 zakt Overigens..bruin verlies is oud bloed wat er dus al ff heeft gezeten. Het kan dus heel goed zo zijn dat het bruinverlies nog van je eisprong was Ik zie geen reden om aan te nemen dat je nu al ongi gaat worden.
Ow echt? Ik dacht serieus dat de temperatuur na de eisprong stabieler werd, zoals op mn vorige kaartje. Ja ik weet dat oud bloed bruin is. Maar oud bloed betekent niet dat het er al een paar dagen zit het is gemiddeld 12 tot 30 uit oud. Op 4dpo en 5 dpo wat oud bloed verlies kan dan toch niet al minstens 4 dagen (96 uur) oud zijn ? En dus nog van de eisprong zijn? Maar goed, ik kan toch niet veel doen dan wachten. Morgen op vakantie en m'n nod is precies op de dag dat we terugkomen of de dag ervoor ( eisprong 19/20) ik neem gewoon een vracht maandverband etc mee. En de wijntjes die erbij horen.... twijfel de twijfel. Als ik op de dag van terugkomen ongesteld word baal ik dat ik niet volop mee gedaan heb op vakantie, maar ja die kans dat het wel raak is....... hoe klein ook na 11 rondes..... maar 1 of 2 wijntjes moet toch kunnen, 1e 5 weken heb je toch nog geen bloedband...... dat soort dingen gaan door mn hoofd
Mag ik nog wat vragen? Vanmorgen een temperatuur dip. Zit nu op 11 dpo. Vorige maand ging m'n temperatuur pas naar beneden toen ik ook echt ging menstrueren. Net zoals toen heb ik nu al een paar dagen bruinvelies met soms iets rood. Mijn vraag is zou mijn temperatuur elke ronde op hetzelfde moment moeten Dalen dus op de dag dat ik alleen roodverlies heb? Iemand hier had altijd dat haar temperatuur 2 dagen voordat ze ongesteld werd al daalde. En dus wist ze altijd precies wanneer ze het werd. Ik probeer uit te vinden hoe het bij mij zit
Bij mij gaat de dip altijd gepaard met of spotting, of bloed. Hij komt nooit vooraf. De enige keer dat ik een dip had, was ik zwanger, maar die dip was bijmij eerder, op dag acht na de eisprong.
Hmmmm. Nou ik heb al zeker 8 dagen later van spotting. Vanmorgen was m'n temperatuur ietsie gestegen, maar niet heel erg. Dus deze dip voor m'n nod is dus afwijkend? Bij mij zou ie eigenlijk net als de vorige ronde moeten zakken tot onder de basale temperatuur op cd1?