Zwangerschapspagina op mobiel

Discussie in 'Over deze site' gestart door Lentekriebel, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik heb al een paar keer gezocht en het verbaasd me een beetje dat er geen app of mobiele site van zwangerschapspagina is.
    (Of kijk ik misschien niet goed?)

Als ik een nachtvoeding doe of de iPad niet bij de hand heb, is het fijn om even op het forum van Zwangerschapspagina te lezen. Maar op de telefoon (iPhone) is dit bijna niet te doen, de lettertjes zijn echt te klein en vergroten en het beeld van links naar rechts scrollen is ook verre van ideaal.

Kijk ik echt niet goed en is het er wel? Of is Zwangerschapspagina al met een 'oplossing' bezig?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier is al erg vaal een topic over geopend, en in het laatste topic werd dit gezegd.

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Jammer dat hier heen prio voor is. Zou toch wel heel erg fijn zijn.

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb er geen last van. Zit 9 van de 10 keer met mn iPhone op Zwangerschapspagina. Kan het wel gewoon lezen, en soms vergoot ik het dus gewoon ff uit. No problems hier dus :)

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Tapatalk is het antwoord maar we kunnen hoog of laag springen het script waarin Zwangerschapspagina is geschreven werkt niet op tapatalk en daar maken ze zich niet zo druk om dus helaas gewoon op je browser!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Op mijn Android telefoon gaat het prima, als ik inzoom past de uitlijning zich gewoon aan. Alleen bijlagen toevoegen gaat soms lastig.

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.088
    2.590
    113
    Limburg
    Bijlagen toevoegen kun je met Chrome doen op de mobiel.

8. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Op mijn galaxy s3 heb ik er weinig last van, enige minpuntje is dat je via de normale browser geen foto kunt uploaden.. Dan moet ik dus switchen naar firefox..

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Helaas nog even niets aan te doen.

Ik zet deze dicht voor ons overzicht

Deel Deze Pagina