Ik heb al een paar keer gezocht en het verbaasd me een beetje dat er geen app of mobiele site van zwangerschapspagina is. (Of kijk ik misschien niet goed?) Als ik een nachtvoeding doe of de iPad niet bij de hand heb, is het fijn om even op het forum van Zwangerschapspagina te lezen. Maar op de telefoon (iPhone) is dit bijna niet te doen, de lettertjes zijn echt te klein en vergroten en het beeld van links naar rechts scrollen is ook verre van ideaal. Kijk ik echt niet goed en is het er wel? Of is Zwangerschapspagina al met een 'oplossing' bezig?
Ik heb er geen last van. Zit 9 van de 10 keer met mn iPhone op Zwangerschapspagina. Kan het wel gewoon lezen, en soms vergoot ik het dus gewoon ff uit. No problems hier dus
Tapatalk is het antwoord maar we kunnen hoog of laag springen het script waarin Zwangerschapspagina is geschreven werkt niet op tapatalk en daar maken ze zich niet zo druk om dus helaas gewoon op je browser!
Op mijn Android telefoon gaat het prima, als ik inzoom past de uitlijning zich gewoon aan. Alleen bijlagen toevoegen gaat soms lastig.
Op mijn galaxy s3 heb ik er weinig last van, enige minpuntje is dat je via de normale browser geen foto kunt uploaden.. Dan moet ik dus switchen naar firefox..