Hoi dames! Waarom ziet fertility friend geen eisprong? Zie kaartje. Mijn eisprong is ws de 12e (16e dag) geweest, maar ff ziet dat niet. Iemand enig idee waarom niet? My Ovulation Chart
Alles wijst er op dat je cyclusdag 16 je ovulatie hebt gehad. Het is nu al meer dan drie dagen erna, geen idee eigenlijk waarom ff geen kruis zet?
Ik heb het bij mezelf wel eens meegemaakt dat FF geen kruis zetten terwijl die heel duidelijk was terug te zien. Ik heb toen zelf een (blauw) kruis gezet. Tot nu toe is me ook nog niet duidelijk waarom dat gebeurde. Ook heb ik wel eens gehad dat hij pas na een dag of 5 een kruis zette. Beetje vreemd, maar ja het blijft een computer programma.
Thanks voor de reacties. Ben benieuwd of er dan morgen een kruis komt 😏. @louloulo: die temperatuursdip kan het niet zijn, want als ik er 37 graden van maak, dan ziet ff nog steeds geen eisprong
ik heb het deze periode ook, heb bij mij het idee dat hij het niet vindt omdat de andere cyclussen erin staan minstens 6 dagen langer zijn en steeds constant. Deze periode ben ik dus vrij vroeg en denk dat het daaraan ligt. In computertaal zullen de statistieken dan voor gaan en KAN er nu geen ovulatie eerder zijn???? misschien bij jou ook zoiets.. al moet ik eerst nog zien dat hij straks wel een kruis zet natuurlijk. Ik zit nu trouwens op 5/6 voor NOD. (met lf van 14)