Al meer dan 2 jaar wachten wij op een beebje om onze liefde extra te verzegelen, maar nog steeds niets! Na een half jaar zelf te proberen geen resultaat. Dan maar contact genomen met de gyn. Na 2 maand gezien dat mijn eitjes niet rijpen en dat ik dus niet iedere maand een eisprong heb. Gestart met Clomid en oregnyl; dit 3 rondes. Psychologisch was dit te zwaar en zijn we gestart met IUI. Ronde 3 raak; helaas miskraam op 6 weken. Vanaf dan starten weer onze 6 pogingen IUI voordat we mogen overgaan tot IVF! Vandaag getest na de 3de poging na de MK en helaas weer negatief! Iedereen rond mij wordt gewoon spontaan zwanger; zelfs al een 2de en een 3de beebje! Er komt ooit een dag,... Maar ik weet niet of in het nog volhou tot dan. Bedankt om te luisteren/lezen!
Herkenbare gevoelens!! Hier komen zelfs nmr 4&5 er al aan om me heen. Confronterend. Hou vol meid, ergens haal je steeds weer moed en kracht vandaan!
Geef niet op meis , vind de kracht en energie door te gaan . Ik geef het wel op bij mij is de koek op en boek dicht. Herken het heel goed. Dikke knuffel
Sterkte meis! Ik kan niet uit ervaring spreken, maar het lijkt me heel moeilijk... @ Panter: ook voor jou sterkte! Wat wachten jullie al lang op jullie wonder. Heel confronterend denk ik, al die kindjes die om je heen geboren worden.
dank bibi, het is idd behoorlijk confronterend. Zeker van de mensen die, toen wij stopten met de pil, nog niet aan kinderen moesten denken. De mensen die de opmerking maakten van: kinderen? wat moet je daar nu mee? juist die mensen krijgen nu hun 2de, 3de of 4de kindje...en dat is best moeilijk te verteren dan. Idd het gevoel zoals hopesept omschreef: waarom zij wel en wij niet?
Hoi hoi, Ik weet wat je mee maakt, heel frustrerend en deprimerend allemaal! Iui 7 is vandaag ook mislukt en dat terwijl we 2 eitjes hadden en 104 miljoen zwemmers!! Snap het echt niet, en dan blijven ze ook nog zeggen dat alles goed is! Als alles zo goed was geweest had ik mijn hummeltje onderhand wel in mijn handen na ruim 2 jaar, of niet?!? Morgen naar mijn HA, daar ff praten en om advies vragen. Daar heb ik meer aan dan aan onze gyno... Wil me op alles laten onderzoeken wt maar mogelijk is: - des - pof - pcos - verklevingen - auto/allo immuunziekten Etc etc... Dan hoop ik dat er onderhand een wat uit komt. Al die stress is ook niet goed natuurlijk, maar het komt toch ergens vandaan... Jullie allemaal ook heel heel veel sterkte Dikke digi knuffel
Heb echt respect voor jullie! Hopelijk voor jullie allemaal heel snel goed nieuws! Dat mag wel eens na zo'n tijd! Liefs!
Ik had nu ook 2 eitjes,... Je denkt dan: dit moet wel lukken, maar weer een teleurstelling. Mijn gyn zei me tijdens de laatste FM dat we eigenlijk nog niet zolang bezig zijn,....!???? Ik dacht dat ik het aan men hart kreeg!
Panter@ Knuf van mij , meis dat soort mensen die dat soort commentaar hebben , hebben alle mazel van de wereld. En zijn in een poep en een scheet zwanger . Al die jaren genoeg om me heen gezien. Wil ze niet , nu hebben ze er 4 stuks lopen . En dan ook nog blij voor ze zijn dacht het even niet . Of abortus plegen omdat het niet uitkomt , jaar later weer zwanger en dan kan het wel .
Geef de hoop niet op meis.. Ik begrijp je gevoel volledig, dat zeker! Hier zelf alweer bijna 4 jaar bezig en een miskraam met 6 weken en een miskraam met 11.4 weken gehad. Zo verschrikkelijk zuur dat je anderen om je heen in een wip zwanger ziet worden. Maar goed, zij kunnen er niets aan doen en hebben mazzel. Wel een dikke digitale knuf voor je in ieder geval!
Begrijp je gevoel, is ook echt heel frustrerend! Ben nog maar zo'n 5 maanden bezig, maar nu al raakt 't me echt heel erg als een ander 'zomaar opeens' zwanger is geworden. Vandaag weer een meisje uit m'n klas, 3 jaar jonger en ongepland zwanger. Voel me dan zo verdrietig; waarom lukt 't bij mij niet?