geen diepe slaap meer.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hey hallo,

Ik heb een raadsel: Hoe is het toch mogelijk dat xander helemaal niet meer door slaapt?

Vorige week had ik hier al een topic geopend dat xander normaal van 10 uur s,avonds tot 6 uur smorgens door slaapt, Zins 2 weken ofzo komt xander iedere keer om 5 uur maar nu lijkt het wel of meneer niet meer diep in slaap kan komen (hoor hem de hele nacht beetje morrelen) en komt nou de laatse 2 nachten al om 4 uur. (en ik heb nou al 2nachten niet geslapen, voel me nu net een zombie). Vorige week hebben we al geprobeerd om hem later te laten eten of iemand had hier als tip gegegeven in me vorige topic de avond fles te laten vervallen maar dit maakte allemaal geen verschil.
    ik zit nu echt eve met me handen in het haar! nog eve en het worden nachtvoedingen. (xander heeft dit trouwens vanaf de geboorte niet gehad, had hij geen behoefte aan) heeft iemand hier een gouden tip voor mij?

groetjes miranda

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik heb geen gouden tip voor je maar wij hadden precies hetzelfde met onze kleine. We wisten echt niet wat er aan de hand was. Ze sliep altijd prima en opeens was ze s'nachts wakker, wilde niet gaan slapen en werd 3 tot 4 keer per nacht wakker. En opeens was het ook net zo snel weer over. Ze slaap nu weer lekker door en gaat gewoon slapen. Duurde ongeveer een maandje... Succes!

3. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    wij gooiden gewoon het licht aan en dan ging ze spelen en als we dan een half uurtje later gingen kijken sliep ze weer en deed ik het licht weer uit en dan kwam ze gewoon weer op haar normale tijdstip.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb hier een ook topic over geopend.
    Sanne is ook erg vroeg wakker, het schijnt een fase te zijn.

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    de onze zit nu ook in die fase, gelukkig niet elke nacht. ik ga alleen kijken als hij echt luidruchtig wordt, speen geven of terugdraaien en gelijk weer weg. soms moet dit ook wel een paar keer achter elkaar. de ene keer duurt het vijf minuten, soms een half uur. ik doe geen licht aan en zeg niks. ik zou hem geen voeding geven, dat is sneller aangeleerd dan dat je er weer vanaf bent, hooguit wat water. Probeer om niet te luisteren naar gemorrel, dit kan hij ook in zijn slaap doen, dan kun je zelf ook nog wat slapen. wat ik hier lees, is het weer net zo snel verdwenen als het gekomen is. succes.

6. bouchere

bouchere Niet meer actief

ons jochie wordt al een tijdje rond half 3 'snachts wakker,
    dan horen wij hem spelen en een uurtje later lag hij weer diep in slaap.
    maar sinds een dag of 5 is het raak :(
    meneer krijgt zijn laatste fles rond half 8,gaat zijn bed in ,
    tot zover nog niks aan de hand.
    hij slaapt vaak al binnen 5 minuten,maar zodra het tegen 10 uur loopt(iets eerder of later)...
    dan gaat de sirene aan ,en goed ook!
    hij schreeuwt het hele huis bij elkaar en is niet stil te krijgen.
    en dat houdt hij rustig vol tot 2 uur 'snachts!
    gisteravond heb ik hem toch maar uit zijn bedje gehaald en ben met hem in mijn armen in zijn kamertje gaan zitten(in het donker)
    niks gezegd en hem niet recht aangekeken.
    hij werd rustiger,maar als ik ook maar een mm verschoof was het weer raak :(
    ik ben tot half 3 in de weer geweest met hem,toen lag hij eindelijk in zo'n diepe coma,dat ik hem zijn bed in kon bonjouren.
    geef mij die nachten maar dat hij lekker speelde,
    want ik heb geen flauw idee,waarom hij zo overstuur is
    wist ik het maar :( ,
    het is niet leuk,niet voor hem,maar ook niet voor de rest van het gezin.

groetjes

diana

7. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Heel herkenbaar :cry: helaas......

Mijn meisje is sinds een week of 2 ook ineens onrustig en vanaf een uurtje of 4 slaap ze alleen nog korte slaapjes... Misschien heeft het met de sprongetjes te maken? Hier lijkt het daar wel op, ze is overdag ook helemaal zichzelf niet en ineens vreselijk eenkennig!
    Vannacht was het helemaal raak, ze kwam ineens om de 1,5 uur :confused: Gaaaaaaap........

8. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik ken het helaas...mijn zoontje is bijna 1 en hij begint nu eindelijk beter door te slapen. ik moet er nog wel een keer of twee uit `snachts maar hij is in ieder geval niet meer een aantal uren wakker `snachts. dat is zooo vermoeiend

Deel Deze Pagina