Dank je wel Dat is lief van je... Ben inmiddels die MMM goed zat hihi. Maar alles voor een wondertje he
Hoi! Ik heb ook kruidvat ovu-testen gebruikt. De afgelopen drie dagen had ik vet positieve testen. In mijn foto-album kun je testen zien. Ik heb geen foto's geplaatst van de testen van gisteren en eergisteren maar deze waren net zo duidelijk als die van 3 nov. Ik vind dat wel raar... Morgen ga ik de laatste test doen uit het doosje, ben benieuwd of deze nu weer eens lichter wordt. Verder hoop ik heel erg dat ik afgelopen week m'n eisprong heb gehad, ik heb er alleen niks van gemerkt.
Ik heb overigens niet de KV testen gedaan! Maar de Matcare... En ik heb geen ei, want heb hem al gehad dat even ter info. Verder staan de kruidvat testen bekend om vals positief testen. Mijn lihcaam maakt zelf geen eitejs en zelfs op het plas van me man testen die positief.... Nu ik in de mmm zit heb ik wel een ei .
dames je kan beter gewoon een zwangerschapstest kopen dan testen met een ovu hoor toch vaak dat die posi aangeven en uiteindelijk is het niks je kan van die vroege testen kopen en ik raad ook die cb met indicator aan en die 2 voor 5 van kruidvat/trekpleister heb met die allemaal 2a3dagen voor ongi posi getest groetjes melissa