mag ik vragen waar in belgie je bent geweest morgen moet ik toch in belgie zijn hi hi dank je wel alvast
Luierservice > Kosten Symbool Luiertype Maat Gewicht Aantal luiers per zending Prijs per zending New Born 1 2- 4 kg 168 (6x28) 26,71 Mini 2 3-6 kg 224 (4x56) 34,43 Midi 3 4-9 kg 162 (3x54) 29,34 Maxi 4 7-18 kg 150 (3x50) 30,20 Junior 5 11-25 kg 132 (3x44) 29,58 Extra Large 6 18+ kg 132 (3x44) 34,44 Alle prijzen zijn inclusief BTW en afleverkosten. De Natalis luierservice maakt gebruik van automatische incasso, deze vind een week voor de verzending plaats. Is de betaling niet in orde, wordt er geen zending luiers toegestuurd.
bedankt voor de tip!!! altijd leuk om van die kortingen te scoren !!! ik ga dit vanavond ff aan mn man laten zien....
Nou ik woon ook in gelderland en was ook na duitsland vn de week heb geen merk vn pampers gezienof heeft het een andere naam?
Van de zomer in Italië en vorige week in Spanje geweest en in beide landen vond ik de pampers juist duur! Het merk pampers in Italië was zelfs achterlijk duur! En in Spanje was het huismerk dan wel normaal geprijst, maar niet vergelijkbaar als een huismerk van de winkels hier! Ander babyzooi, vond ik ook duurder daar. Misschien omdat ik ind e toeristische gebieden was? Dus in mijn ogen gaat het dus niet op dat het in NL duurder is! kus miek
lekker hoor, ik woon weer aan de verkeerde grens, in belgie wil je ze helemaal niet kopen en ook geen potjes babyvoeding. Oostenrijk spant de kroon.
oostenrijk vond ik wel mee vallen maar ik denk dat het ook aan het seizoen enz ligt en waar je zit. in bedoel ik moest in westen dorf voor een potje eten 2 euro betalen terwijl ik in telfs (bij imst) 80 cent moest betalen
wij zaten in augustus in tirol en dat was echt 2 euro voor een potje. Luiers waren helemaal niet te betalen.
In spanje zijn de pampers (Dodots) ook vrij duur. Maar de Nutrilon is daar echt heeeeeeeeeel duur. 16 euro voor Standaard 2! De potjes zijn ongeveer even duur maar ze hebben wel leuke spaanse smaakjes. Daar hebben we dan ook wel een paar potjes van meegenomen naar huis.
waar in tirol zat je? imts en westendorf is ook tirol maar het verschul echt heel erg per dal zeg maar. maar des al niet te min als je in een duur dal zit is ook gelijk alles duur.