In België is het idd duurder als in NL. ik ga daarom ook regelmatig naar Macro in NL voor pampers. En laatst babyvoeding meegebracht van kruidvat in NL. Heb ook al gehoord dat in Duitsland goedkoper is.
Tihany ik lees dat je ook in Be Limburg woont, weet natuurlijk niet welke kant. Wij in Lanaken, maar via sittard ben je zo over de grens in Türingen en daar heb je de DM. Was idd een stuk goedkoper!
Dan ben je sneller idd in Türingen als bv bij de macro. Kan je dat echt aanbevelen! De pampers de voeding etct kwam als sehr gut uit de test en was een stuk goedkoper als in nl en zeker Be
Zijn het de luiers van het merk Pampers? En goedkoper dan Real in Aken? Ik woon in Bilzen en ben ook snel de grens over. @ tihany: De Makro in Nuth?
Voor de dames die in de buurt van de Duitse grens wonen.... Kaufland heeft deze week (wk 43) de Pampers in de aanbieding voor.... tarataratarara..... 7,77 per pak!!!!
@Elif, Thüringen ligt in Oost Duitsland. Ik neem niet aan dat je daar je Pampers en andere zaken haalt want dan worden het wel hele dure pampers...
Iemand een idee waar de luiers in NL nu in aanbieding zijn? Moet weer nieuwe hebben en geraak niet voor half november richting Duitsland...
Whahahaha ja klopt , sorry zw hormonen. Je hebt gelijk Tihany. Nijntje, nee het zijn niet het merk pampers maar van hunzelf. We hebben ook een doos gepakt om te proberen. Maar ze waren sehr gut uit de test gekomen. xxx
Zou het graag voor je doen. Maar manlief heeft de auto elke dag en zit dus elke dag aan mijn huis gekluisterd