Belachelijk.... hij zal zo zijn tijdsinvestering terug willen winnen. Maar zolang er mensen zijn die het blijven betalen, zullen ze niet gaan zakken.
Wij hebben toen mee gedaan bij de Dirx drogist kregen we 1 foto gratis. Wilde toen ook graag canvas maar die kostte 150 euro! Zo jammer want het word gewoon vernietigd
daar spelen ze zo natuurlijk op in! Jij wilt niet dat al die mooie foto's met jouw kindje vernietigd worden, en dus koop je ze toch maar. Ook al zijn ze veels te duur.
Hier bij de C&A zitten ze ook soms, kids profi portrait of iets. Ik ben uiteindelijk een fortuin kwijt geweest aan foto's maar eerlijk is eerlijk - de plaatjes zijn dan ook een fortuin waard in mijn ogen. Ze zijn echt zo mooi geworden.. anders had ik het niet gedaan. Hier uiteindelijk gehele bundel gekocht met alle foto's - een hoop oma's en opa's blij mee kunnen maken! Overigens dacht ik wel toen iets te horen dat ze na een jaar ook digitaal vrijgegeven mochten worden, maar dat weet ik niet zeker..
Belachelijk duur inderdaad en vaak helemaal geen mooie foto's. Dan kun je beter bij een professionele fotograaf een mooie serie laten maken. Kost ook wat, maar dan krijg je vaak wel zelf alle foto's digitaal en heb je ook echt wat moois.
Jammer dat die fotoshoots in de winkels altijd zo duur zijn om te bestellen. Je kunt beter zelf een fotograaf zoeken met een leuk portfolio, vaak krijg je dan wel een serie met digitale foto's en kan je ook op canvas of vergrotingen bestellen. Waarschijnlijk goedkoper dN de prijzen die net voorbij kwamen. Een kennis van me doet ook fotoshoots met kinderen, ik vind dat ze dat heel leuk doet. Je kan haar vinden als je zoekt op Raviky fotografie.