ik hoor dit altijd maar hier helemaal niet herkenbaar gelukkig Mijn mannetje hoor ik nauwelijks als hij ziek is. Kan me heel goed voorstellen dat het zeer vermoeiend is
Mamzie ja dat is wel erg jammer als je verjaardag vergeten wordt zeg.. Hopelijk heeft hij het alweer goed gemaakt met je
vreselijk is dat, mijn man lag een keer op de grond in de kamer te kreunen dat ie niet kon helpen met de verjaardag van mij, dus ik vraag geschokt wat er is, had ie keelpijn, ik zou hem bijna van de grond trappen, pfff GET A BACKBONE,
Nou hier ook zo een hoor .. :x En ECHT .. ik hou ontzettend veel van hem ... maar NO WAY dat ik hem verzorg!! Dat zielige gedoe .. ik krijg er echt de kriegels van! Brrr
Mijn vriend was vorige week ook ziek, meneer had buikgriep. Wordt ik midden in de nacht wakker van zijn gehijg en gekreun in mijn oor. Zegt ie owh (hijg kreun) maak ik je (hijg kreun) wakker? wil je (hijg kreun) dan even een (hijg kreun) paracetamol voor mij (hijg kreun)pakken? :x Argghhh kwader kon hij me op dat moment niet maken!! Heb de rest van de nacht wakker gelegen omdat hij zich zo beroerd voelde... Volgende dag heb ik hem liefdevol verzorgd. Schat wil je wat drinken? NEE. Schat wil je wat eten? NEE. Schat moet je diarreeremmer? NEE. Meneer wou niets, dan kan hij bij mij ook de pot op. (daar zat hij al zowat de hele dag maargoed)
nope nog steeds niet goedgemaakt. Maar meneer is dan ook nog vreselijk ziek he Heb voor mezelf wel een heel mooi en redelijk duur kado besteld via internet en heb gistermiddag samen met mijn zoontje een mooi bakkie bloemen/plantjes voor mezelf gekocht Las laatst trouwens ergens dat mannen niet zo gauw klagen over pijntjes. Pffff nou dan zijn ze nog nooit hier geweest denk ik. Mijn man zeurt werkelijk over ALLES. WEl raar want zijn hele familie is zo absoluut niet! Dus geen idee waaar ie het vandaan heeft Vaak vind ik het behoorlijk irritant. Vooral omdat ik reuma heb en eigenlijk altijd pijn heb. Maar goed daar hoor je mij eigenlijk zelden over. Ik verbijt meestal de pijn terwijl ie toch best behoorlijk is. En als je tegelijk hem dan hoort over een steekje ergens ofzo nou dan GRRRR Als je ons dan ook ziet zou je denken dat HIJ juiste degene is die chroninsch ziek is
Proest! Ja hier ook wel herkenning. Vooral als hij verkouden is en moet hoesten, dan hoest hij net of zijn laatste uur geslagen heeft. Echt heeeeeel zielig! Maar vooral irritant, haha. Ach als hij écht iets heeft verzorg ik hem met liefde hoor. Maar dat aanstellerige gedoe bij het minste kuchje, bah!
Dit is allemaal zeer herkenbaar..... Mijn vriend meent al dat hij zwaar ziek is als hij een beetje verkouden is. Dat is bij hem meteen al griep en dan meldt hij zich dus ziek van zijn werk.... Ik weet wel waardoor dat "overdrevene" bij hem vandaan komt. Mijn lieve schoonmoeder (is echt een lief mens, daar niet van) heeft hem vroeger teveel vertroeteld denk ik. En hem bij het minste of geringste thuis gehouden van school vermoed ik. Want als hij een beetje verkouden is, dan doet zijn moeder niks anders dan tegen hem zeggen dat hij wel rustig aan en voorzichtig moet doen alsof hem ik-weet-niet-wat mankeert! Ik doe daar niet aan mee hoor. Want ik ben dan bang dat hij zich nog meer gaat "aanstellen". Maar goed, ik heb het al eens vaker gezegd, als mannen kinderen zouden krijgen, dan was de wereld al lang uitgestorven!
zal ik dit verhaal dan eens even ontkrachten? Bij ons thuis ben IK degene die snel zielig is! Vriendlief heeft of een hoge pijndrempel of een ijzersterk lijf, maar hij heeft nooit wat, en als ie al iets heeft zeurt ie niet. Ik daarentegen heb heel vaak pijntjes en dingetjes; en dat zal hij weten ook.
Paar weken geleden had mijn vriend ook de buikgriep. Was heel fijn op de bank gaan liggen met zn kussen en een slaapzak 8) Zijn telefoon lag op de kast en bij elk piepje of deuntje kwam hij van de bank af om te kijken hoe en wat, lag m weer neer en ging weer verder zielig liggen doen. De kids waren gelukkig dagje met me schoonouders mee omdat ik zelf ook niet helemaal lekker was dus ik lag een beetje te hangen op de andere bank en lag het zo eens te bekijken hoe druk vriendlief het had met zielig doen en heen en weer lopen naar zn telefoon. Wat ik niet snapte want neem dat ding bij je dan hoef je niet te lopen. Tot hij ging zeuren of ik een paracetamol wilde pakken en een glaasje water. wel van de bank af kunnen komen voor die kl#te telefoon maar niet voor een paracetamol ..... Ben dus echt niet op gestaan maar toen ik toch even naar de keuken moest heb ik me telefoon meegenomen en hem een sms gestuurd met daar in "paracetamol & glaasje water". Ik kon er zelf wel om lachen maar meneer vond t totaal nergens op slaan ja dagggggg als je zo vaak heen en weer kan lopen voor je foon kan je dat ook zelf pakken .. 3 stappen verder en hij stond in de keuken.
Oooh hier nog zo een. Ik ben al bijna 2 weken snot en snot verkouden. Ik ga gewoon door met the usual things en snotter vrolijk verder. Hij is sinds woensdag verkouden en het lijkt alsof hij al met 2 BENEN in zijn graf staat, alleen zijn bovenlichaam moet er nog in vallen GRRRRRR! in de eerste week dat ik ziek was heeft hij er geen moment bij stil gestaan om keel snoepjes te halen, inhalatorpilletjes en neusspray. De dag dat hij de keelpijn voelde opkomen stond hij gelijk bij de drogist om dit allen aan te schaffen voor zich zelf. EN CHAGERIJNIG dat ie is.........! Er kan geen knuffel of kus vanaf en savonds niet eens een welterusten bij het slapen gaan! hij kreunt en steunt zodra hij in bed ligt en gelukkig val ik eerder in slaap en ben ik niet zo snel uit me slaap te houden! Ik zeg gister nog tegen hem: Als jullie mannen zwanger zouden raken zouden jullie 9 maanden lang jankend in bed liggen en de bevalling niet overleven Ik lees bovenstaande terug en klinkt echt als een bitch. Maar heb ondertussen echt wel voor hem gezorgd enz., water koken om te stomen, hem instoppen, kruidenthee voor hem zetten enz. Maar het feit dat hij geen enkele rekening met mij kan houden en alleen maar met zichzelf bezig is. irriteert me op dit moment mateloos.
hihihi ja mannen doen net of ze dood gaan aan een verkoudheid ofzo! Hier vroeg de juf van de peuterspeelzaal ; hoe is het met je man ? ( hij is vorige week geopereerd aan zijn amandelen ) Ik zei : heb de kist al besteld