Een vriendin van me is nu 25, en heeft een vader van 70.....ze vind dit niet leuk . .dus begrijp wel dat het vaak na de 40 wel minder word
Ik ken ook mannen die voor hun 30ste kinderen willen omdat ze anders te oud voelen om er zo voor de vrouw druk achter te zetten dat ze al gauw aan een gezin willen beginnen.
ik denk ook dat het per man heel erg verschilt. Als je een beetje leeftijdsverschil hebt dan zit je snel rond die 40. Ik ben bijna 28, mijn man 35. Het zou best kunnen dat er na zijn 40ste nog 1tje komt.. ligt er een beetje aan hoeveel kindjes we willen.
Ja lijkt me voor sommige dames niet leuk...mijn zusje heeft een 12 jaar oudere man en ze hebben 2 kids...zij wil heel graag nog een derde en ook nog wel een vierde maar hij vind zichzelf met zijn 36 jaar te oud....ik zelf vind het nog wel kunnen en helemaal als het om een derde kindje gaat maar goed hij is er vrij duidelijk in begreep ik...
Mijn vriend is net 40 en we zijn zwanger van de eerste. .. nou ligt het er ook aan hoe iemand in het leven staat denk Ik. .. mijn vriend voelt niet ouder als mij (28)
Mijn man heeft ook altijd geroepen, liever niet na mijn veertigste. Nu is hij net veertig en we verwachten onze tweede. De kans dat ik hem kan overtuigen voor een derde is niet heel groot. Wel weet ik waarom hij niet te oud wil zijn. Hij wil leuke dingen doen met zijn kinderen en er lang van genieten (zijn vader is niet heel oud geworden). Hij denkt dat de kans bestaat dat hij over 10 jaar bijvoorbeeld minder actief is en dat dat dan niet eerlijk is tegenover een baby dan. Aan de andere kant moet ik er ook niet aan denken op mijn vijftigste nog een baby te verzorgen. Niet dat ik wat tegen vijftig jarige moeders met een baby heb, maar omdat ik me zelf dat niet zie doen.