Waarom hebben de vertalers van Peppa Big niet op zitten letten bij Nederlandse les en hebben ze het over Papa Big en mama Big? Zijn dat dan een soort tienerzwangerschappen geweest ofzo? Volwassen 'biggen' heten varkens!
En waarom wordt Musti een hij genoemd terwijl ie een jurkje aan heeft. Waarom kunnen Nijntje en Co. wel praten en de dieren in de dierentuin niet? Zijn toch allemaal dieren? Waarom gaat Stephanie in Lazytown wonen en is haar oom een pop?
Jaaaa musti is zo geen jongen om te zien he...haha en inderdaad de perentaart van tante perenboom... Aaaaiii, gemaakt van haar eigen peertjes. Wat een barbaarse tante.
zulke vragen stellen mijn kinderen ook altijd. Echter geeft mijn zoon als antwoord op waarom iemand zijn papa/mama er niet is, omdat die gewoon niet meer leven. En dan is zijn raadsel weer even opgelost
Waarom is er geen aflevering van Dora met een hernia? Als je ziet wat die allemaal in die rugzak meesjouwt.... Ze tovert net gewoon een rubberboot tevoorschijn uit die tas van haar, en daarna nog een paar rolschaatsen.... Dat het er allemaal in past is natuurlijk ook best bijzonder (Doe mij ook zo'n tas! )
Net de knapzak van Douwe Dabbert 😀 Dumbella liet Kwik, Kwek en Kwak bij Donald logeren, en ze mochten zelf beslissen hoe lang ze mochten blijven. Nou, euhhh: altijd dus! Makkelijk voor haar, haar kinderen worden gevoed, verzorgd en geschoold, en zij betaalt er geen cent voor
Dumbella De afkomst en achtergrond van de neefjes zijn altijd vrij vaag gebleven. In het filmpje Donalds Nephews van 14 april 1938 blijkt Donald plotseling een zuster te hebben. Dumbella is haar naam, maar niemand krijgt haar ooit te zien. Donald ontvangt een briefkaart die ze hem geschreven heeft om te vertellen dat ze haar drieling naar hem toestuurt.
De neefjes zijn bij Donald achtergelaten om op te passen en toen is hun moeder nooit meer terug gekomen. Weet niet waar de vader is...
en hoe zit het met masha en de beer?! dat kleine meiske haar ouders zie je nooit, ze is altijd bij Beer, maar zie je nooit! in het Russisch is die serie zo leuk! de Nederlandse variant is veel suffer
Nou dat snap ik dan wel weer hoor. Die ouders wilden dat kind niet en brachten haar naar de "oppas", zou ik ook doen met zo'n dochter (ik heb een schurfthekel aan marsha )
Wat ik me Donald Duck wel afvraag: wat zie hij in hemelsnaam in Katrien? Ze is: - erg ijdel - niet bijster slim - ontzettend jaloers en bezitterig - heel snel op haar teentjes getrapt ("hoe durf je me bonbons te brengen! Ik ben op dieet!"). Jemig, Donald kan geen gedachten lezen hoor. - een sloerie. Ze houdt vaak 2 mannen aan het lijntje, Donald en Guus Geluk, hoewel ze officieel met Donald verloofd is. Zodra de ene man iets doet wat haar niet zint, gaat ze er met de ander vandoor. Soms is er nóg een andere man, die ze dan gebruikt om Donald én Guus tegelijkertijd jaloers te maken - hebberig. Hoewel ze weet dat Donald het niet breed heeft, eist ze toch dure cadeaus, avondjes uit e.d. Kinderen het brood uit de mond stoten, tsss. Misschien denk ik er teveel bij door