waarom? Zinloze discussie

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vroeg me altijd af waarom pippi langkous helemaal alleen mocht wonen:p

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    omdat papa op een schip werkt toch... of heb te lang onder een steen gelegen...:)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Die heeft tante Pastilia een keer bij haar langsgestuurd, maar zij wist ze weer naar buiten te werken.

4. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me altijd af waarom de makers van Alfred jodokus kwak die zwarte vogelaAdolf noemde en hij was ook nog eens crimineel had een snorretje en was eng later maakte ik de vergelijking met Adolf Hitler.

Hij had ook een vriendinnetje Alfred die was gekleurd en die praatte heel erg raar had goude oorbellen in en werd raar aangekeken toen ze kwam wonen bij Alfred in de buurt dit riekte naar discriminatie!

Dat hele programma zit vol geheime boodschappen!!

Ik zeg iluminatie jongen!

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nu ik als volwassene alfred jodokus kwak heb gezien vraag ik me serieus af waarom dit mag worden uitgezonden. Ik was vroeger bang voor deze tekenfilm en wat blijkt mijn man had precies hetzelfde haha. Dolf is echt adolf hitler maar dan een kraai. Dat kan toch niet? Doodsbang was ik voor die engerd haha

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja klopt maar dan nog, de buren vonden het ook prima want die twee mochten daar altijd spelen.

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    In het liedje van alfred jodokus kwak, is ook smerig! Hij kwekt voor hem, maar hij KWAKT voor haar! Iiieeeuw!!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Alfred J. Kwak vond ik ook echt heel erg vroeger. En ik snapte het toentertijd ook gewoon niet. Waarom ze niet gewoon allemaal lief, leuk en aardig tegen elkaar konden doen en het allemaal 1 dikke bak ellende was met die bijtgrage kat en die put & Dolf van de kraaienpartij.

Brrrrr. Heel die tekenfilm had nooit uitgezonden mogen worden!!!

9. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Maar het stomme is dat ik als kind helemaal niet zo naar Alfred J Kwak keek. Ik vond het reuze spannend, maar de boodschap die de makers erin hebben gestopt, zag ik echt pas toen ik een jaar of 16 was. Net als de tekenfilm Siebert (van die zeehond). Hebben jullie wel eens goed naar die intro geluisterd? Ik had als kind geen flauw idee waar ze het over hadden...

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dolf is idd gemodelleerd naar Adolf hitler... Maar waarom in vredesnaam? Om maatschappelijke issues aan de kaak te stellen?

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja precies dat.

Jeps... Dat vond ik toen ook al dikke onzin en propaganda :x

Mja, Chinchan is ook niet zo educatief verantwoord :p

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Papa leed schipbreuk, maar omdat hij zo dik was, bleef hij drijven. Hij kwam aan op een eiland met kannibalen, en werd hun hoofdman.

Later kwam hij eens terug, gaf Pippi weer een kist vol met goudstukken, en verdween weer :p

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.739
    7.507
    113
    Vrouw
    Donald duck en zn vriendjes in duckstad zijn allemaal zelf dieren die kunnen praten. De duckjes zijn eenden, goofy een hond, mickey en minnie zijn muizen, klarabella koe enz.
    En dan zijn er ook "gewone" dieren in duckstad die niet kunnen praten en geen kleding aan hebben:(
    Pluto is ook een hond maar kan niet praten, eendjes in de sloot, KLEINE eendjes in vergelijking met donald duck, ECHTE muisjes die in een holletje in de muur bij mickey wonen die in verhouding 40x groter is. En minnie mouse die als de dood is voor het kleine muisje wat voorbij trippelt;)

14. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seabert

Seabert, ook al is hij klein,
    Kijk maar eens hoe slim,
    een zeehondje kan zijn!

Seabert, is voor niemand bang
    helpt bedreigde dieren waar die kan

Z`n 2 beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt
    Zijn er dieren in gevaar...
    dan gaan ze op avontuur!

Seabert, is voor niemand bang
    Helpt bedreigde dieren waar die kan

Wat is hier mis mee dan?

Weet wel dat het kinderliedje ' altijd is kortjakje ziek' over een verkapte prostituee gaat.

15. soeza

soeza Niet meer actief

omdat het zo is... Echt waar, probeer maar :D

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wel hoor.. op dezelfde manier als het erin gegaan is... en dan weer dichtsealen.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zie ook niet wat eraan scheelt.. Te vredelievend denk :D :p:p:p

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ze wil waarschijnlijk geen familie over de vloer, die knagen alleen maar aan haar strikken :D

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

A dirty mind is a joy for ever!

20. soeza

soeza Niet meer actief

dan is de grote vraag alleen nog waarom je dat zou willen... :p

Deel Deze Pagina