Wat jullie typen over Seabert is alleen het refrein... Dit is het intro: https://www.youtube.com/watch?v=M3k2Dubicxc
Ik vraag me af waar die smurfenkinderen zoals Sazette etc. ineens vandaan kwamen op een gegeven moment
In vroeger tijden bestond er een zeker overwicht tussen mensen en dieren. Geen van beide soorten vormden een bedreiging voor elkaar. Helaas zijn die omstandigheden veranderd. Tegenwoordig is er geen enkel plekje op aarde waar duizenden diersoorten niet met uitsterven worden bedreigd met uitroeiing van de meedogenloze minachting van de steeds-meer-uitbreidende mensheid, vervuiling en misbruik van de natuur en de daarin levende dieren die een angstige hoogte bereikt. Hier tegen strijden onze helden: Tommy, Aura en Seabert. Dit toegewijd drietal wil de natuur die hier op aarde nog bestaat, beschermen zodat deze altijd zal blijven bestaan... *insert-liedje*
Ik ben overigens halfdoof, mijn kerel zit te gamen met geluid aan en de baby slaapt, dus hij klopt niet helemaal. Maar het is wel zoiets. Ik typte zo snel als ik kon mee
Hahaha dankje wel joycey! Oke opzich geen hele slechte boodschap toch om aan kinderen door te geven? Jammer helaas dat een zeehond dit niet zal kunnen oplossen!
Ik vind die Bumbalu zo´n ranzig mannetje! Met z´n lachje waar je nekharen van overeind gaan staan, vooral als ie Bumba weer eens moet blinddoeken brrrr..
Trouwens voor de cartoon network generatie. Cow and chicken! Hun ouders waren hoofdloos? Je zag alleen hun onderlichaam tot hun middel In een aflevering zag je dus dat ze ook echt geen bovenlijf hadden.. Waarommmm?
Hahaha kan me dat nog herinneren ja, maar wat klopte er wel aan cow en chicken. Vond het wel geweldig om naar te kijken, zo ook I am weasel en dexter
De meedogenloze minachting van de steeds-meer-uitbreidende mensheid die een angstige hoogte bereikt? Geen enkel plekje ter wereld waar de duizenden dieren niet met uitsterven worden bedreigd? Hmmm... Nee, dat geef ik mijn kind liever niet mee. Ik zou het anders verwoord hebben Dit is namelijk echt niet zo. Natuurlijk worden er veel dieren met uitsterven bedreigd, maar niet allemaal, niet overal en zeker niet elke vierkante meter. Ik vind dat je met zo'n boodschap je kinderen voor houdt dat alle mensen slecht zijn, alle dieren goed en ze vervreemd raken van een realistisch wereldbeeld.
Daar heb je gelijk in en voor een kind misschien iets te heftig maar de serie zelf was niet zo heftig en vrij kind vriendelijk. Eigelijk zijn vrij veel cartoons eng. De manier waarop ze getekend worden.. er klopt vaak helemaal niks van! En ook hier iemand die bumba echt een enge clown vind dat stemmetje de manier waarop hij beweegt zijn hele uiterlijk brrrrr hier komt echt geen bumba in huis!