Hallo meiden, Even hier delen .. omdat ik stiekem een beetje trots ben op mezelf! Ik rap zelf ook al jaren, +/- 14 jaar .. en Ali B is vanaf het begin toch altijd leuk geweest .. Ik wou hem altijd graag een keer ontmoeten en afgelopen vrijdag een meet en greet met hem gewonnen en een kaartje voor zijn theatershow in Aalsmeer! Zaterdagavond was het zover .. Dood en dood eng vond ik het .. Maar eenmaal backstage bij Ali heb ik mijn moment gepakt en gevraagd of hij mij wou beoordelen! Niet alleen Ali B maar ook rapper Keizer was aanwezig. Evenals de broer en twee vrienden van Ali, twee vriendinnen van Keizer, de krant, de radio, en twee medewerksters van het theater. Volle bak dus!! Goed commentaar gehad van Ali en over een tijdje mag ik weer contact met hem opnemen en wil hij me nogmaals horen! Hierbij het filmpje van "mijn moment" https://www.youtube.com/watch?v=zmlZLS7nuII
Ahhh nice Ik rapte een paar jaartjes in mijn uhm tienerjaren. Gestopt wegens gebrek aan..Alles Maar, ik vind jou wel veeeeel beter dan mij hhahaha, misschien kom je eens in een clip van hem
Dankjulliewel !! Nou zo zelfverzekerd was ik niet hoor .. ik zat te trillen .. zo eng vond ik het .. Maar ik wachtte al jaren op deze kans en ik zou het mezelf nooit vergeven als ik uit angst niet gerapt had voor hem .. Dusssss mezelf bij mn ballen gegrepen en huppakee.. Ervoor gaan !
Gaaf zoon kans!!! En nog belangrijker je hebt hem gegrepen!!! Hopelijk voor jou een mooie toekomst !!! Top gedaan !!
Wow, wat gaaf meid! Wat ontzettend stoer! Misschien heb je straks wel een hit te pakken hopelijk wilt Ali misschien wel met je samenwerken over een tijdje