sokjes voor de baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eliesja, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Toen Alyssa net geboren was had ik van die lieve babysokjes, wat helaas al heel snel te klein bleek. Nu heb ik bij de hema een boel sokjes gekocht met de maat 0-6 maanden. Nou is het zo als ik die sokjes net aan doe dan zitten ze goed, maar als ze ze ffies aan heeft dan zitten haar hieltjes al in het midden van haar voet. Vind het mega irri die sokjes.
    Wilde et ff kwijt. Mischien weet iemand waar je goeie sokjes kan halen!? :rolleyes:

2. Es1981

Es1981 Actief lid

hihi, ja vervelend zeg. Kan je er niet mee helpen helaas, heb wel ook een sokken probleem. Of ik ben ze iederekeer kwijt, dat ze afzakken. Of Lotte haar beentje wordt door het elastiek afgekneld. Het zit iig nooit echt goed.Dus idd wat tips zijn welkom.

3. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    ?Volgens mij zijn alle sokjes zo! Tip: maillots ;) ! En als Sibel sokjes draagt doe ik er de zootjes overheen. Echt ideaal die dingen!

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik heb voor Milan altijd sokken van Babyface. Ze zijn belachelijk duur ( 3,49 per paar ), maar ze blijven wel goed zitten

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb hier hetzelfde probleem!
    Heb laatst bij de wibra sokjes gekocht, dikke ook nog, die zakken normaal nog sneller af, maar deze blijven goed zitten... De week erna snel weer naar de wibra gegaan, maar ze waren van een aanbieding :(

6. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    hihi ken het.. heb dure sokjes van winnie de pooh die zakken af....
    maar sommige sokkies van de zeeman :| die blijven zitten...
    niet allemaal overigens...

dus ga binnenkort ff meer halen maar beeb groeit als kool

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb allemaal sokjes van de Hema gekocht... (gaat nog leuk worden straks zo te lezen... :) )

8. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Van een vriendin van mij hoorde ik dat zij dat ook had met de sokjes van de HEMA...zij koopt ze daar nu niet meer..die van bijv. de Prenatal schijnen wel beter te zijn. Best vreemd aangezien alles altijd van superkwaliteit is bij de HEMA, maar toevallig vertelde zij mij dit laatst.

9. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik heb van die sokslofjes van de Hema gekocht, die blijven perfect zitten. Het elastiek om de enkels sluit wat beter aan.
    Het zijn van die creme-kleurige met zo'n getekend waslijntje erop. Je hebt er ook kleding van.

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik haal de sokjes bij de h&m die blijven echt goed zitten als Elyesa ze niet zelf uittrekt tenminste.
    ze hebben ook anti slib wat super handig is nu hij kan staan en zich aan alles rechttrekt.

11. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb juist dat Carlos de meeste sokjes van 0-6 maanden niet meer aan kan. Hij draagt nu maatje 68-74 van sokken.

12. Hallo

ik deed altijd van die stoffen haarelastiekjes om de sokjes boordje er over en het blijft prima zitten. succes

13. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hans textiel sokjes fan hier :) blijven prima zitten

de dikke van zeeman zitten ook perfect

hema , bocht sokjes ;) blijven idd niet aan die pootjes zitten

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Trouwens alle sokjes die ik heb van de zeeman blijven wel goed zitten!

15. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hema blijft hier net zo goed of net zo slecht zitten als de rest :) Blijf HEMA-fan ;)

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    HIer blijven de zeeman sokjes prima zitten het enige is dat de hakken onder de voeten zitten en dat terwijl er op het pakje stond van 0 tot 12 maanden.
    Ik heb bij de zeeman ook een paar schoentjes gehaald dus niemand die ziet dat de hakken niet op de hakken zitten.

Groetjes ANita

17. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb ze toen Alyssa mijn dochter baby was altijd bij de C&A gekocht en dat doe ik nog steeds! Heb ze nu alweer voor de baby aangeschaft!

18. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ik heb er zelf nog geen ervaring mee onze kleine word over 5 maand geboren. Maar nou kreeg ik van mijn nicht te horen dat de sokjes die in van die kleine doosjes zitten wel altijd goed blijven zitten. Dus daar heb ik er al een paar van opgehaald. Die kun je kopen bij de zeeman en Henk ten Hoor. Maar ook wel in andere winkels.

Dikke kus Fennita

19. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Tja babysokken..daar mag inderdaad nog wel een paar jaar evolutie overheen wat mij betreft :)
    Of ze zakken af óf ze knellen. Maillots helpen wel tegen de irritatie en zijn lekker warm en staan erg grappig.
    Vorige week heb ik sokjes gekocht van 5 euro die blijven wel goed zitten, maar je voelt 'm al aankomen..ga natuurlijk niet tig paar sokjes kopen van 5 euro per paar ;)

20. Niet meer actief

prenatal

Deel Deze Pagina