wittige vlokjes in urine

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by oostende, Mar 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oostende

oostende Actief lid

Jul 27, 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo

ik heb een vraagje...sinds 3 dagen zie ik wittige dingetjes lijken vlokjes in mijn urine ik heb dit nog werkelijk nooit meegemaakt...kan dit horen bij een beginnende zwangerschap?lees ook wel dat het van een blaasontsteking kan komen maar heb geen pijn bij het plassen en weet ook heel goed wat blaasonsteking inhoud heb het meerdere malen gehad maar nog nooit wittige vlokjes gezien in mijn urine zou het kunnen?
    want heb ook nog steeds een hogere temp dan normaal...en de 27e had ik een beetje bloed naar harde ontlasting de rest van de dag niks en de 28e weer bloeding licht en 1 maart was het totaal voorbij kan dat een eventuele innesteling zijn geweest of zie ik dingen die er niet zijn?heb namelijk de 24e februari een test gedaan maar gaf negatief aan maar heb nu ook erg zeer gevoelige tepels

groetjes rr

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi rr,

Het zou inderdaad een zwangerschap kunnen zijn. Misschien heb je net wat te vroeg getest. wacht totdat je weer ongesteld zou moetenn worden. Word het neit DAN moet je testen. Anders ben je te vroeg.

Groetjes Imke

3. oostende

oostende Actief lid

Jul 27, 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo imke...

moet ik echt wachten tot mijn volgende menstruatie?dat zou vanaf de 20e maart zijn tot 27e want mijn vorige bloeding dat was toch geen menstruatie of wel?die anderhalve dag?en heb zeer gevoelige tepels....en die ongiepijnen....maar die witte vlokjes in mijn urine kan dat inderdaad dan wijzen op een eventuele zwangerschap?maar wat zou het anders kunnen zijn dan?heb het namelijk nooit en elke keer als ik nu plas zitten die vlokjes erin

liefs RR

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hi,

Witte vlokjes is puur afscheiding wat in je urine zit. Soms wijst dat op een blaasontsteking, je zou je urine kunnen laten testen bij de huisart. Ja je zult echt even moeten wachten tot je volgende menstruatie als deze uitblijft zal de test pas positief zijn.

Groetjes imke

Share This Page