Volgens mij ligt bij mij alles op straat XD Dat boeit me niets ook, ik ben wie ik ben en volgens mij ben ik best netjes, dus hoef ik geen gillende mede forummers op mijn stoep te verwachten Het kwam niet eens bij mij op om een onherkenbare account te maken, vast omdat ik bejaard ben!
Ik zit hier anoniem. Zou niet weten waarom ik met mijn echte naam hier zou zitten. Echter kunnen mensen, die mij kennen, mij wel herkennen als ze mijn berichten zouden lezen en daar heb ik geen problemen mee. Dingen die ik in mijn privé niet zou willen deze die deel ik hier eigenlijk ook niet.
Je begrijpt niet hoe het werkt allemaal natuurlijk Ik hoop toch wel dat ik hier best anoniem rondgang, hoop ik... Veel info geef ik niet maar de heel oplettende kijker thuis kan wel iets vinden van mijn onderschrift, maar dan werkte je wel voor de CIA
In principe zit ik hier anoniem. Ik wilde destijds niet dat iemand zou weten van onze kinderwens of zou weten dat we bezig waren. Mocht iemand mij herkennen, geef dan een gil. Zelf wel ooit iemand herkend. Naam icm uitgerekende datum en leeftijd. Plus dat ze een uitdrukking gebruikte die hier nogal gebruikelijk is. Heb er nooit wat van gezegd (ken haar niet persoonlijk) en heb nooit wat met de info gedaan die ze hier deelde.
Ik veronderstel anoniem te zijn. Kan me niet inbeelden dat iemand uit mijn omgeving op een forum zit, een buitenlandse dan nog. Mocht dat wel zo zijn, ben ik eigenlijk makkelijk te herkennen.
Ik ben niet anoniem, ik deel op zich wel veel hier. Geen idee of er mensen zijn die me herkennen. Mij maakt het niet uit. Snap het ook dat als diegene wel anoniem wil blijven, mij niet gaat vertellen dat ze me kent.
Ik hoop dat ik anoniem ben. Al maakt het me nu minder uit dan wat jaren geleden. Verwacht ook niet dat mensen in de omgeving hier zitten, maar je weet het inderdaad maar nooit.
Ik ben niet anoniem. Wat het forum mag weten dat mogen mijn ouders/vriend en mijn baas in principe ook weten Wel denk ik erover na wat ik typ. Ik zou bv geen intieme zaken als seks bespreken op het forum. Maar dat doe ik op social media ook niet. En eerlijk gezegd in real life ook niet. Ik heb vorig jaar bewust in mijn handtekening gezet dat ik het Aspergersyndroom heb, omdat ik wel merkte aan sommige reacties dat ik dingen soms wat minder handig omschrijf of benoem en ik niemand wil kwetsen op het forum. Ik heb wel ooit, jaren terug, een keer iemand op het forum "herkent" die ik via mijn werk ken.
Ach niet mega anoniem, denk dat als er mensen zijn die uit mijn directe omgeving meelezen ze me zo herkennen. Maar zou het geen ramp vinden. Ik hoop wel dat mensen die me herkennen de informatie verder voor zich houden. Ik heb ook wel eens de vrouw van een destijds goede kennis herkent. Zij was toen relatief negatief over haar relatie. Maar ik heb nooit iets tegen hem gezegd hierover of tegen wie dan ook. Forum code Verder zat ik tijdens mijn zwangerschap in een groepje op FB van het afteltopic. We houden elkaar nu na 5 jaar nog steeds af en toe op de hoogte. Ik schreef toen wel onder een andere naam maar die mensen zullen me nu zeker herkennen op het forum.
Hier niks te verbergen, dus het maakt mij niet uit. Net als de namen van mijn kinderen in mijn handtekening. Ik ben trots op ze en noem ze liever bij hun naam dan A. En H. .
Echt anoniem ben ik al een tijdje niet meer, daar is onze situatie veel te specifiek voor. Desondanks hoop ik dat wat ik hier schrijf niet tegen me gebruikt wordt in het echte leven, maar dat heb ik niet in de hand. Ik moet maar gewoon het vertrouwen hebben dat mensen die mij herkennen fatsoenlijk omgaan met de informatie. Ik heb een aantal keer een PB'tje gehad toen ik herkend werd door iemand, maar ik weet natuurlijk niet of dat elke keer gebeurd is. Ach ja. Volgens mij schrijf ik niet echt dingen waar ik me diep voor moet schamen, dat scheelt.
Ik zit anoniem hier, lees vaak mee dan ik reageer. En als ik reageer is het op "oppervlakkig " topics zoals wat is je leeftijd of iets over eten.
Half. Ik heb best wat dingen gedeeld betreft mijn miskraam wat best specifiek is. Ook in het verleden wel topics gehad waarvan ik later dacht had ik dat wel moeten doen. Maar goed over het algemeen heb ik niks te verbergen. Mijn beroep vertel ik ook gerust met soms een hint naar mijn werkgever. Ik heb misschien zelfs wel eens gezegd waar ik woon, in ieder geval wel via pb met leden die ook in de buurt wonen.