Waarom zit jij op het forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door mroos, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Toen ik zwanger was ging ik googelen, en toen kwam ik hier. Zoals zo velen :)

2. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben hier gekomen toen de kinderwens ontstond voor een eerste kindje, doordat ik vanalles aan het zoeken was over zwanger worden, enz.

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Beetje zoals iedereen hier via google. Alleen ben niet gelijk blijven hangen... We hadden toen geloof ik ook nog internet over de telefoonlijn..... (vreemd he? dat is toch nog maar 3 jaar geleden...)
    Toen we besloten voor een 2de te gaan kwam ik hier terug en toen "durfde" ik ook pas echt mee te kletsen, daarvoor las ik alleen mee.
    Sinds die tijd heb ik overal gezeten zowat... eerst bij NOD-topic, daarna door naar bevallingstopic, daarna jan.mamma's, en tussendoor neem ik overal wel es een kijkje.

Elke dag even snel checken en dan blijf ik toch ook regelmatig een hele avond hangen in de lounge...haha Kan eigenlijk niet zonder zp. Kán op zich wel 1 of 2 dagen zonder, maar daarna krijg ik afkickverschijnselen:p:D

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik zit hier via google, ivm zwanger worden had ik vraagjes enzo, nu schrijf ik nog mee bij zwanger worden en vruchtbaarheidsbehandelingen

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb me hier aangemeld toen ik ruim een jaar bezig was om zwanger te worden, en van de gyn hoorde dat ik PCOS had. Ik zocht daar via google meer info over en zo kwam ik hier. Nu heb ik hier een hele leuke groep meiden bij de september 2008 mama's en geef eerlijk toe. Ben gewoon verslaafd :D

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Lang leve Google!!!!!:D

We wilden zwanger worden en via google ook op deze site terecht gekomen.

Ik ga altijd een vast rijtje langs: 1. de lounge-2 babyuitzet- 3. baby/dreumes- veiligheid/opvoeding-flesvoeding- gratis aanbiedingen ed.

7. Dana

Dana Niet meer actief

ook via google, ik zocht info over mijn dreumes en kwam steeds weer hierop uit.

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik ben ook via google hier terecht gekomen toen ik zwanger was van Kyra. Op een gegeven moment heb ik me aangemeld, en ben ik blijven hangen. Ik kijk zo'n beetje overal, maar ik kom vaak in de lounge, baby en dreumes, het bv-gedeelte en ook wel eens in de vlindertuin en het vruchtbaarheidsproblemen gedeelte. Die laatste twee vooral zodat ook al heb ik een horrornacht gehad met Kyra ik het weer in perspectief kan zien.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zal hier ook wel via google gekomen zijn, denk ik. En ik ben eigenlijk begonnen toen ik voor de 1e keer zwanger was. Helaas ging dat heel snel mis. Maar nadien ben ik wel een beetje blijven plakken.

10. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

ik kom hier ook via google.
    en heb het gewoon naar me zin.
    Als ik niks te doen heb dan zit ik hier.
    altijd even gezellig kletsen.Zit meestal in de lounge.
    daar word je ieder geval niet buiten gesloten.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ben in eerste stantie gekomen om gezellig te kletsen over zwanger worden en toen ik mijn miskraam had gehad en ik wilde verwerken;)
    nu ben ik er nog steeds al bijna 3 jaar

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    toen ik net zwanger was van mijn dochter ben ik via google hier terecht gekomen. In eerste instantie alleen bij de juli mamas. Later ook bij de juni mamas en nog veel meer topics.
    Toen ik weer zwanger wilde worden daarover gekletst en nu ik weer zwanger ben bij de februari mamas.
    Ik ben echt verslaafd aan dit forum ;)

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    omdat ik zwanger wil worden en er lekker over mee kan praten hier...en omdat het zo gezellig is! praat vooral in de nod-topics en in de lounge..

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

via google omdat ik wat kilos over gewicht had(nu nog maar dat heeft nu een hele andere rede)en een kindje wilde. zo ben ik hier gekomen en nu ruim 2 jaar later ben ik er nog vind het super gezellig hier. hahaha

15. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Volgens mij ben ik er ook via google terecht gekomen en toendertijd omdat ik zwanger wou worden. Dit is snel gelukt en toen in het zwanger zijn gedeelte. Nu met name in de lounge en het na de zwangerschap gedeelte.

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb deze site ooit tijdens het googlen gevonden. Nooit aangemeld. Totdat wij de stap richting MMM gingen zetten. Toen wilde ik graag verhalen van anderen lezen en zodoende ben ik in het PCO topic blijven plakken bij 'vruchtbaarheidsbehandelingen'.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zocht bij Google van alles over zwanger worden en wat daarbij kwam kijken &toen kwam ik hier terecht. Nu kan ik niet meer zonder hahaha :D

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Omdat ik zwanger wil worden,, ik kwam hier via google:p

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Via Google omdat ik wat informatie over zwanger worden wilde vinden is nu denk ik 2 jaar terug en eindelijk ben ik ZWANGER....

20. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik denk dat ik ook wel via google hier terecht ben gekomen. Ik heb me aangemeld, omdat mijn dochter prematuur geboren is en er hier ook een subforum over is. Daar ben ik nu regelmatig te vinden en ook bij de mama's. Maar eigenlijk spiek en reageer ik bij vele subfora's.

Deel Deze Pagina