Waarom zit jij op het forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door mroos, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Omdat ik zwanger dacht te zijn en het er met iemand over wilde hebben omdat het makkelijker is om het met vreemden te delen (Geen vooroordelen). Nu zijn de vreemden alleen niet echt vreemden meer, maar praten we er nog steeds over :p!

Na mn miskraam veel steun gehad hier.

Zit veel in de lounge, en voor de rest kijk ik regelmatig bij topic spannend zwanger worden van de eerste (clubs zwanger worden) omdat er van het clubje nog 2 zwanger moeten worden... en we wel op de hoogte willen blijven... En switch tussen verschillende onderwerpen...

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben hier op het forum gekomen omdat ik zwanger was van onze oudste twee. Zocht zo af en toe eens wat op via google en kwam vrijwel altijd hier terecht. Uiteindelijk besloten dat ik me aan ging melden en later een vraag ging posten. En na een stilletjes begin, waarin ik niet durfde te antwoorden op vragen enzo, nog altijd hier maar niet meer zo stilletjes :D!

Waarom ik hier nog zit, eigenlijk vooral gewoon omdat ik het hier leuk en gezellig vind ;)! Verder heb ik zo mn stukjes waar ik vaak/veel kijk en antwoord, of juist gewoon een kletstopic om lekker te kletsen.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik ben hier op het forum terecht gekomen omdat ik zwanger was van onze eerste. lekker kletsen met andere zwangeren, tips en adviezen inwinnen en uitwisselen.

nu ben ik zwanger van de tweede dus ik blijf hier nog wel een tijdje hangen:D. lees zo een beetje alles dat hier besproken wordt.

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik ben hier gekomen toen ik zwanger was van de eerste, toen nog onder een andere naam, daarna een tijd weg geweest en weer onder deze naam.

5. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Ik ben ook via Google hier terecht gekomen in januari 2008, toen bleek dat ik problemen had om zwanger te worden!

Veel lief en leed gedeeld hier!

Heb veel geschreven in NOD, vruchtbaarheidsbehandelingen en later toen ik zwanger was bij de november 2009 mama's!

Nu kom ik eigenlijk overal, net hoe ik zin heb!

Nu helaas ook onder een nieuwe naam, dus al mijn berichtjes en mijn status zijn foetsie... wel jammer na zo'n tijd :(

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ik was aan het googlen naar chlamydia en zwanger worden. Ik heb dat gehad en nog laaang voordat we daadwerkelijk serieus over kids nadachten kwam ik dus hier en ben blijven lezen af en toe op allerlei onderdelen. Pas toen we er echt voor gingen ben ik mee gaan schrijven.

Nu alweer bijna 3 jaar lid.. en een jaar bezig met zwanger raken.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

toen ik dacht dat ik zwanger was ben ik gaan googelen en zo ben ik hier terecht gekomen (ik was idd zwanger bleek later)

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik kwam in het ziekenhuis ivbm mijn lange cyclus.... oja ze gingen ook fff manlief testen... het antwoord niet goed genoeg voor ivf ( gelukkig waren de latere tests beter) nou toen ben ik echt gaan zoeken naar steun, informatie..

uiteindelijk aangesloten bij het topic pco en net begonnen met clomid.... wat een lieve meiden schreven ( en we schrijven er nu nog ) daar....

ik heb er vreselijk veel steun aan gehad... veel kennis opgedaan... en dat de laatste meid na 2 jaar lang knokken nu zwanger is is echt een feestje... tenminste zo voel ik dat...

voor mij is dit forum niet zomaar een forum..... ik kon hier over mijn angsten schrijven, mijn hart luchten, anderen tot steun zijn...

het heeft mij er letterlijk doorheen getrokken toen ik er met niemand in mijn omgeving over wilde/ kon praten..dat zwanger worden niet lukte...

en nu klets ik overal gezellig mee....

gr Jose

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zit hier omdat niemand nog in mijn omgeving met kinderen bezig was, en ik dus wel! ik zocht soortgenoten zeg maar.

nu ik wat ouder ben (26) zijn gelukkig onze beste vrienden zwanger, en een ander bevriend koppel is gister bevallen, maar nu ben ik inmiddels hier al verslaafd. en ik klets nog steeds met de aug2009 mama's.

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Na de eerste positieve test even op internet gekeken. Zo kwam ik op deze site.

11. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Toen ik zwanger raakte had ik de behoefte aan heel veel informatie aangezien ik niet iemand in de directe omgeving had waar ik dingen aan kon vragen. Gedurende mijn zwangerschap vanaf de zijlijn heel veel meegekeken. Durfde me niet echt aan te melden (klinkt misschien stom maar ik was bang dat het dan mis zou gaan...soort van bijgeloof). Toen de kleine er eenmaal was er ik de behoefte had om zelf een vraag te stellen heb ik me aangemeld. Ben veel in de lounge te vinden en bij spelletjes en baby's en dreumes.

Deel Deze Pagina