Omdat ik nu pas ga zitten, ik heb vanaf 9.30 uur vanmorgen gerend, huis schoongemaakt, auto schoongemaakt, cadeautje gekocht, mijn man verpleegd, want die is vanmorgen door zijn rug gegaan Morgen gaan we een weekend weg (althans, dat ligt aan mijn man, hij kan op dit moment nog niet op of neer :x) alle spullen ingepakt en de auto ingeladen met mijn oudste zoon en heb nu de laatste was in de machine. Zodra die klaar is, gaat het in de droger en ik naar bed...... ben kapot!
Wat vervelend als je lichaam je " zo voor de gek houdt " Er heerst ook vanalles qua griep hoor.. Sterkte
Nee echt niet...... En ik verheug me er al maanden op. Mijn stiefvader wordt morgen 65 en we gaan met de hele familie van allerlei dingen doen: barbequeen, lasergamen, de kinderen in de speeltuin, naar het strand. We hebben een stacaravan gehuurd samen met mijn schoonouders, die gaan ook mee. Ik baal als een stekker, want ik weet dus nu nog niet of we gaan, hij kan er niets aan doen, dat snap ik, maar toch, vind het niet leuk :x:x:x
Ben benieuwd wat voor werk jij doet Hier: onze dag begint pas om half tien dus wij blijven ook langer op. Simpel.
Nee natuurlijk vind het het niet leuk.. Wat bij mijn man altijd goed werkt is eerst heet doesje en dan de rug / pijnlijke plaats goed inmasseren met spierbalsem en dan met een t shirt aan slapen .. Hopelijk kunnen jullie gewoon op vakantie ..
jaaahaa, maar ik krijg hem dus niet onder de douche, hij kan bijna niet lopen en zitten. Toen hij thuis kwam is de fysio direct gekomen, die heeft hem geholpen om hem boven op bed te leggen, want hij kon de trap niet opkomen. Hij is vanavond wel zelf naar beneden gekomen, maar slaapt vannacht ook beneden. Ik heb hem wel ingesmeerd met spierbalsem en een hete kruik op zijn rug gelegd, flink wat ibuprofen erin gestopt, want de diclofenac deed niets. Morgenvroeg wil ik hem onder de hete douche zetten, medicijnen erin, stoel plat en rij ik het stuk wel alleen als het moet (3,5 uur rijden) Hopelijk heeft hij morgen minder pijn, want ik vind het ook sneu voor hem, want ook hij had zich er op verheugd.
Mamabri: Ik hoop voor jullie dat het toch gewoon kan doorgaan. Wat balen zeg. En ik kan niet slapen omdat ik aan slaapstoornissen lijdt.
zou je morgenvroeg niet beter bij de huisarts kunnen zitten? sterkte, sucses en ondanks alles toch een fijn weekend.
Ja ik hoop het ook ik ga zo slapen, de was is klaar, duimen jullie maar voor mij. En slaapstoornissen is ook niet fijn, zeg!
Ik ga slapen dames !! Fijne avond allemaal Succes - sterkte - beterschap etc alles wat van toepassing is
hier. omdat ik aan het piekeren ben. zie topic mannen deel twee. hij is boven water heb even flink van mij laten horen... Kan zelfs als bits bestempelt worden en nog dat me bezig ... bedankt aan mijn laat. ga het zo wel proberen....
Omdat ik bijna op mijn uitgerekende datum zit en wil bevallen!! En maagzuur werkt in dit geval niet bepaald mee aan het in slaap vallen
Ik kan niet slapen omdat ik maagpijn heb. Maar ik ben sowieso een hele slechte slaper, heb in en door slaap problemen.
Is dit laat of juist heel vroeg? Hihi. Net BV gegeven aan mijn 3 weken oude baby, wat gaat de tijd toch snel... En nu lig even te waken of ze niet gaat spugen.
Bedenk wel dat er in een stacaravan dunne, smalle matrassen liggen. Anders veel paracetamol icm diclofenac. En om de zoveel uur een onderhouddosis.