waarom zo lang een opgezete buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

morgen om half 8 ga ik bellen..
    ik laat het wel even weten hoe het is geweest.
    ik heb het de hele wek heel druk gehad,. van daar.
    maar morgen moet ik naar school toe,dus.

groetjes missie

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Waarschijnlijk heb je je uitslag nu al, ben benieuwd en duim voor je meid!

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    en ben je al bij de huisarts geweest? ben benieuwd.

liefs san.

4. Niet meer actief

morgen om half 11 moet ik bij de bokter zijn.

groetjes missie

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dan duimen we nog wat langer dat de dokter je meer kan vertellen! ;)

6. Niet meer actief

ik ben vandaag geweets en het zag er goed uit zij de dokter en hij kon niets voelen.
    maar hij zei ook als ik bikker woor daat ik dan terug moet komen.
    hij zei ook dat ik anders een afspraak moet maken bij vk, om te kijken.
    dus ik moet het even aan kijken, wat het gaat doen.

groetjes missie.
    ik moet weer veder met school.
    spreek jullie vanavond wel.
    veel liefs

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :confused: Zag er goed uit?? Is jouw dokter blind ofzo? T klopt toch niet dat je zo'n mega buik hebt zonder zwanger te zijn, of niet?

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @missie, je moet echt wel verder onderzoek laten doen meis, net als ik. Ik geloof het pas als ik het echt zie dat er niks is....ok hij kan aan de buitenkant voelen, maar je wil toch wel weten waarom je buik opgeblazen is? Ik wil dat ook weten. Heb normaal een platte buik. De dokter gaat me echt niet vertellen dat er dan niets is. Al is het geen zwangerschap dan is het wellicht iets anders.

ik heb nog steeds geen pijn in de buik.....al is ie dikker...jij wel toch?

liefs ponnetje

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He POnnetje zelf ook al geweest voor die echo? je zou toch Maandag gaan? weten ze al wat meer over je? jennie72

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hoi Jennie, ja ben geweest maar de verloskundige zei dat ze niks kon zien omdat ik m'n blaas had geleegd ofzo iets. Keek gister nog ff op internet en daar stond idd ook op dat bij een zwangerschap onder de 12/13 weken dat het noodzakelijk is dat je een volle blaas hebt omdat je darmen er anders voor liggen waardoor je geen duidelijk beeld krijgt van de baarmoeder. Wist ik veel :(

Ik moet nu dinsdag naar de gyn voor een tweede echo. Ik hoop maar dat het dan duidelijk wordt en ik zal m'n blaas volhouden (lastig als je nerveus bent maar ik zal het maar moeten ophouden) 2 uur van tevoren mag ik niet plassen. Buik is nog steeds dik, m'n temp is nog steeds in de ochtend 37.1 en in de middag 37.8 pffffff! Dat getril in m'n buik voel ik nu gelukkig niet meer heel de dag...alleen in de avond. Verder geen kramp ofzo. Heb nu ook steeds vaker zichtbare aderen op m'n borsten en m'n tepels doen nu pijn. Verder hele zware benen.

Vind het maar spannend...heb dit nu al een 5,5 week...lijkt me beetje lang voor griep.

Hoe is het nu met jou meis?

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Flauwekul, als je blaas leeg is doen ze een inwendige echo. Hebben ze bij mij met de 9 en 12 weken ook gedaan. Ik kon namelijk ook mijn blaas niet vol houden.

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ponnetje ik gun het je van harte hoor, maar het is echt niet noodzakelijk om een volle blaas te hebben bij een echo. bij alle echo's heb ik me eerst leeg geplast, en ik heb ook nog eens flinke verstopping waardoor mijn darmen altijd in de weg zaten maar ze hebben nooit problemen gehad met het vinden van mijn baarmoeder.

wat voor soort echo is er gemaakt? inwendige of uitwendige?

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @mamalieske, je kan het wel flauwekul vinden maar dat verandert niets aan het feit (hoe het ook is gekomen plas/geen plas) dat ze m'n baarmoeder niet helemaal kon zien, hij was te ver weggezakt.

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @angie, hoi, heb inwendige echo gehad. die cyste zag ze wel op een eierstok. moet naar het ziekenhuis.

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik snap van beide dames geen moer hoor van de verhalen...

De 1 heeft een dikke buik en de dokter voelt alleen maar maar als ze dikker wordt mag ze naar de vk voor een echo...

De ander blaat hier al maanden over haar vermeende zwangerschap, wil er niet aan dat het niet het geval is....

Beide al meerdere keren een echo gehad waar niks te zien was, meerdere keren naar de ha geweest en nog weten ze niks...

Neem me niet kwalijk, ik vind het allemaal erg ongeloofwaardig...

Met een bloed test hadden ze allang uitslag gehad!

En geloof me...die had allang plaatgevonden moeten hebben!

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tegen de tijd dat ze weten wat er aan de hand is, hebben ze het kind in kwestie al gebaart ;)

Maar gelukkig ik ben dus niet de enige die het " flauwekul" noemt dus :D

17. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ponnetje ik blijf het een apart verhaal vinden jouw situatie. we hebben elkaar veel gesproken, maar ik heb het idee dat je nu elke maand denkt dat je zwanger bent. terwijl je vriend het niet eens wil. kijk een keer door antibiotica kan ik me voorstellen maar ik begin steeds meer te denken dat je jezelf een beetje voor de gek houdt!

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb er nog wel een andere benaming voor eigenlijk... ;)

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @ninetje, blijkbaar ben jij te dom om arts te zijn. is wel te horen. anders had jij het antwoord wel geweten. Missie kan er, net als ik niks aan doen. kunnen wij onze doorverwijzingen schrijven? NEE! Anders had ik dat toch allang gedaan zeg.

20. Niet meer actief

Ik heb een paar dagen geleden op internet verschillende artikelen gevonden over schijnzwangerschap. Schijnt dat vrouwen (net als honden en katten) lichamelijke verschijnselen kunnen hebben, zoals een dikker wordende buik, wanneer ze erg graag zwanger willen worden. Zelfs de baarmoeder kan vergroot zijn e.d. Kortom: alles wijst er dan op dat de vrouw zwanger zou zijn, alleen draagt ze geen vruchtje.
    Misschien is dat een mogelijkheid als ze verder niets vinden? En uiteraard hoop ik ook voor jullie beiden (Ponnetje en Missie) dat er niets aan de hand is verder.

Deel Deze Pagina