ik ga over een paar dagen weer testen. ik moet het gewoon afwachten. maar is er wel een uit gekomen of niet. ik prodeer het al een tijdje. maar ik denk dat ze het druk heeft. ik heb al een paar dagen last van krampen in mijn buik. nu gaat het wel weer. misschien ga ik vanavond wel even zonnen. 8) veder gaat het wel. groetjes misie
ik heb de hele week al last van mijn buik. gewoon van die krampen, of zo iets. heel vervelend.waarom waarom. en last van mijn rug. en ook heel erg moe. ik slip gewoon in de bus vandaag. ik schrok gewoon wakker, net optijd. hahah. en iedere keer komt het weer terug die pijn. wat nu. groetjes missie
nogmaals bel je dokter en zeg dat dit niet normaal is. ik heb het ook gehad daarna hele ziekenhuis bende gehad controles darmonderzoek alles. en daaruit bleek een ernstig spastische darm. mijn buik leek af en toe die van 5 maanden zwanger. mijn HA heeft me echt niet weggestuurd, zeker niet toen ik aangaf pijn te hebben
meschien klinkt het wel raar. maar ik durf eigenlijk niet ik weet dat het wel beter is sory. ik moet het wel doen. groetjes missie
ik durfde toen ook niet tot mijn vriend en mijn moeder het zat waren ze hebben me in de auto gezet en naar de dokter gebracht ik liep te huilen van de pijn. gewoon bellen en je angst proberen opzij te zetten. sterkte
Van uitstel komt afstel Missie. Je praat nu al een tijdje over pijn in je buik. En lees dat je al eens bij de dokter bent geweest... Ga desnoods naar een andere arts voor een second-opinion. Sorry, maar je kan hier wel blijven praten over je pijn, maar zolang je niet terug gaat naar je arts blijf je er mee rond lopen. Hoop dat je ons advies aanneemt. Veel succes.
Als je Caruli bedoelt om te pendelen...die heeft net een mislukte IVF poging achter de rug. Mijn pendeluitslagen: als er 1 gelukt was had ik nu wel een vrolijk bannertje. Wat jou betreft: Naar de huisarts! Neem verantwoording voor je eigen lijf meid! Elmo
ook meiden ik zal maandag het even gaan doen. ik ben maandag toch vrij. jullie horen het nog wel van me goed. groetjes missie
Voor mij hoef je het niet te doen, hoor... Ik voel niks van jou buikpijn, en heb er dus geen last van. Misschien is het een idee om het voor jezelf te doen?
Ga je maandag pas? Waarom niet gewoon meteen morgen eerste werk? Als je maandag pas wil gaan, is de pijn niet heftig en vervelend genoeg lijkt me, terwijl je er al zo lang over aan het posten bent... (ik ben tot nu toe een stille volger van dit topic geweest )
Nou ik heb hier gewoon geen woorden voor hoor.. Ook als ik andere topics lees Missie.. Je wilt gewoon zo graag horen dat we denken dat je zwanger bent (of zélf denkt dat je zwanger bent) terwijl t eigenlijk nu wel duidelijk is toch? Ik begrijp dat je het heel graag wilt maar blijf ook realistisch! Ik had allang al naar de ha gegaan en vooral als je er écht last/pijn van hebt. Maar.. t zal wel..
Ik ben bang dat als de bokter zegt dat het geen zwangerschap is, er niets meer te posten valt?! En er verdergezocht moet worden?