Eigenlijk had ik pas het weekend willen testen maar na een nacht die ik half misselijk heb doorgebracht heb ik toch vanmorgen maar getest. En naar mijn idee is de test positief (foto in album) alleen had ik bij het afvegen wel wat licht rood bloed. Ben nu dus een beetje onzeker of het zo is en wat anders het bloed kan zijn. Het is wel maar 1 malig geweest. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Ga straks toch nog maar een test halen om zeker te weten of het zo is. groetjes Joyce
Je zou toch zeggen dat ie positief is? Maar ja, misschien nog wel wat 'nestel-bloed' ofzo? Kan me voorstellen dat je onzeker word hierdoor..... Maar je kunt niet veel anders dan afwachten. Of misschien even naar je huisarts? Succes meis!
hoi meis, Dit ziet er toch wel erg goed uit. Zou morgen gewoon nog een testje doen. Ik duim voor je. Liefs morgaantje
volgens mij is ie ook gewoon goed positief hoor. ik heb ook wel eens vage testen gehad , maar die was zeker niet zo duidelijk als deze test. en bloedverlies wil niet altijd wat zeggen. dusss een voorzichtige felicitatie........
Heb toch nog voor de zekerheid vandaag getest en was weer positief (zie album). Heb contact gehad met de verloskundige over dat lichte bloed maar zij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken als het bij dit bleef. Zij gaf ook aan dat het nog een beetje van de innesteling zou kunnen zijn. Ik blijf nog wel een klein beetje bang totdat ik de 14 weken voorbij ben. Dan is de kans op een miskraam afgenomen. In ieder geval iedereen bedankt voor de lieve reacties. groetjes Joyce
joyce77, hoop voor je dat het kei goed blijft gaan en dat je een heerlijke zwangerschap tegemoet gaat. probeer je niet al te druk te maken meid, dat is ook niet goed voor je zwangerschap. begrijp het wel hoor, maar blif positief denken meid. groetjes peggy