hallo... ik heb net een week ontdekt dat ik zwanger ben....nu 5 weken en 3 dagen.....maar ben zo ontzettend onzeker...!!! het gaat tot nu toe erg goed, en ik heb het idee dat de kleine goed op zijn plek zit....maar toch....... ik heb ook ontzettende last van mijn rug....onderrug is dat normaal!? morgen ga ik ervoor naar de fysio maar toch ben gewoon gebroken in de avond!!! en misschien moet ik dit niet vragen....maar mag je ook eerder om een echo vragen dan tien weken?!! want ik moet gewoon weten of het goed zit...maar zolang ik klachten heb en houdt....zit het volgens mij wel goed..... ben eindelijk sinds zondag (gisteren) af en aan behoorlijk misselijk dus...........ik ben blij hahaha!! Bedankt! Liefs....
hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is normaal dat je onzeker bent, dat hoort erbij. De eerste periode is ook onzeker. Het heeft niet veel zin om je echo te vervroegen, bij 10 weken kun jet allemaal prachtig zien en mooi opmeten. Probeer geduld te hebben en vertrouwen in je lijf en in je zwangerschap! Mirjam