Ik heb sinds ongeveer een week elke avond koorts.. Tegen de avond begint het, tot en met dat ik ga slapen (wat erg vroeg is want ik ben ook heel moe).. Ik voel me gewoon ziek s avonds, zo rillerig en koud, terwijl ik een biet van een hoofd heb dan. Gister kreeg ik er ook npg een fijne migraine aanval bij, dus dat combineerde heel fijn Wat ik wil vragen is het volgende.. hoort die koorts erbij? is dat normaal? Daarnaast durf ik dus niks in te nemen tegen de migraine.. Wat zou ik wel mogen innemen hiervoor? Aangezien ik toch wel met enige regelmaat last heb van migraine.. kan een paracetamolletje of moet ik iets anders pakken? of mag echt helemaal niks? Alvast bedankt.
Hoi, ik weet in ieder geval dat je alleen paracetamol mag hebben als je zwanger bent, dus geen ibuprofen of zoiets. Van de koorts heb ik geen idee. Anders even de dokter bellen?
gefeliciteerd zie ik ! je bent zwanger .. Ik heb het soms ook heeel koud en mijn lichaam voeld dan heet. maar goed ik moet nog even wachten succes verderr